Hjärtekrossad - HJÄLP!
Har skrivit tidigare utan respons, ber om hjälp.
Vet inte om det är rätt forum men hör gärna hört feedback och tips från er.
Jag har jobbat på samma arbetsplats som en tjej som jag varit nyfiken på sedan första dagen. Tjejen hade ett flerårigt förhållande med sin sambo och de hade planerat barn och annat. Under den tiden hade ja aldrig visat att jag va intresserad. Jag och hon har alltid varit nära kollegor, men under den tiden hon hade kille umgicks vi aldrig något utanför jobbet.
rätt var det var så har killen i hennes liv vänstrat. Hon trodde inte detta i sin vildaste fantasi. det skulle va dem för livet.
Men hur som haver gjorde dem slut. Hon flyttade närmare stan och jag hjälpte henne med lite praktiska saker. Och jag tänkte jag kanske har chans, men kände aldrig att hon visade intresse För ngt mer.
det började gå rykten på jobbet om att vi två gillade varandra för vi alltid var, men vi va inget mer än kollegor, och hon hade från att hon blev singel och 6 månader framåt inte dejtat ngn eller skaffat tinder. Hon verkade helt förstörd.
På en fest vi båda va på började jag se hur hon va på mig, hon tog tag i min hand och jag skämdes lite för folk runt om trodde vi va mer än kollegor. Vi stack till henne och där började vi lätta på våra hjärtan. hon berättade hur mycket hon gillat mig och aldrig vågat säga. Innan har jag bara masserat henne en massa på jobbet, men ni hoppade hon i min famn, vi kysstes låg o allt. Hon började även gråta i sängen o berätta att hon inte ville bli kär och sårad på nytt.
Några Veckor gick och vi träffades massa utanför jobbet. Vi låg hade kul och planerar sommaren. Jag började tycka hon va för på, hon börja skriva hon sakna mig, ville sova me mig, höll mig i handen till lunch osv.
Från ingenstans! Skriver hon att vi behöver prata. Hon har tagit till sig sitt förnuft och vill endast va vän. Hon säger hon tycker om mig för mycket för svika mig och hon vill inte ha ngt seriöst nu i livet. Ja säger till henne att hon säkerligen själv är rädd för bli sårad och hon säger ja de stämmer. Hon vill va vän men jag säger att de kommer inte bli som förut.
Jag hör inte av mig och på jobbet pratar ja inte me henne några dagar. Sen har vi fest och Båda blir fulla, vi går iväg och hånglar. Hon säger att hon saknat mig och att ja betett mig fult som inte pratar me henne. Hon ber mig sova hos henne vilket jag gör. Sen blir hon kall igen och vi är idag efter cirka 1 månad bara kollegor som pratar ibland på jobbet men det är stelt.
Vad tror ni? Är det mig det är fel på eller är hon bara djupt sårad?