• pollyankan

Hotell

Vill ha tips på ett bra hotell i mellansverige med pool och passar för mina barn på 9 och 11 år.
    Vill ej ha tips om Scanidic. 

• Svar på tråden Hotell
  • Hamngatan100
    pollyankan skrev 2022-07-27 15:07:33 följande:
    Hotell

Vill ha tips på ett bra hotell i mellansverige med pool och passar för mina barn på 9 och 11 år.
    Vill ej ha tips om Scanidic. 

Varför inte Scandic?

Söka via typ booking.com eller trivago?
  • pollyankan

Vi har alltid bott på Scandic när barnen varit yngre. Men nu vill vi testa något nytt.

• sacredheart

Och med mellansverige menar du?

• Lönnsirap

Jag brukar söka på hotell på maps och se vad som finns i närheten av dit man tänker åka. Det finns ju ytterligare åtminstone en stor kedja att åka till, eller så hittar du något fristående. 
    Man ser ju tydligt vilka betyg som hotellen har och även prisklass.
    Bästa hotellet med bad  (som jag varit på,) är Scandic Elmia, eftersom det ligger dörr i dörr med äventyrsbad....

Nu i sommar var vi på Mora Hotell, vilket uppskattades. Men båda dessa hittades via metoden ovan.  

• Hamngatan100
    pollyankan skrev 2022-07-27 16:42:22 följande:

Vi har alltid bott på Scandic när barnen varit yngre. Men nu vill vi testa något nytt.

Förstår.

Clarion Post i GBG har pool på taket. Ganska liten dock.
    Gothia Towers och Avalon i GBG har också pooler med cool utsikt. Har inte varit på dem men poolerna syns utifrån och är nog en upplevelse med glasbotten och glassidor.
  • FruNyfiken
    Hamngatan100 skrev 2022-07-27 17:08:51 följande:
    Förstår.

Clarion Post i GBG har pool på taket. Ganska liten dock.
    Gothia Towers och Avalon i GBG har också pooler med cool utsikt. Har inte varit på dem men poolerna syns utifrån och är nog en upplevelse med glasbotten och glassidor.
    Är Göteborg mellansverige?
Svar på tråden Hotell