• Anonym (Elis)

Missfall nummer 14

Fick utdraget mf samma dag jag skulle haft min mens I april. Blödde i hela 5 veckor o sluta precis när jag skulle till vul för se om skrapning skulle göras. Hade jätte ont i bröst och mådde illa under hela mf trots så tidigt.  Idag är jag i ve 5+0 och mf vill inte komma. Enda gången jag inte fått mf så visade vecko testet 3 + på en gång trots de inte stämde och det vet vi då sjukhuset sa det.
    Denna gången är det 2 till 3 ve på stickan  i över en 1 vecka och lärt mig av kroppen att det håller inte då.

Precis gått på semester och orkar inte gå runt o vänta på blödningen  :( aldrig haft ma utan alla varit tidiga missfall i ve 5. Kan man själv påverka att blödningen börjar?

• Svar på tråden Missfall nummer 14
  • Anonym (ella)

Hur kan du vara så säker på att det är ett missfall? Är det clear blue graviditets test du testar med? 

• Anonym (Elis)

Antar efter 14 mf att man gett upp all hopp som finns :( testade idag och fick 3 plus. Min bm förbannade sig över dessa testar och sa att de inte borde finnas. Jag kan inte glädjas än då jag vet jag har en ärrad livmoder och inte ens borde kunna bli gravid. Vågar inte ens tänka att de kan gå vägen

• Anonym (ella)
    Anonym (Elis) skrev 2022-07-28 20:55:52 följande:

Antar efter 14 mf att man gett upp all hopp som finns :( testade idag och fick 3 plus. Min bm förbannade sig över dessa testar och sa att de inte borde finnas. Jag kan inte glädjas än då jag vet jag har en ärrad livmoder och inte ens borde kunna bli gravid. Vågar inte ens tänka att de kan gå vägen

Vet inte vilken vecka du är i nu men med tanke på din missfallshistorik borde du väl kunna få göra ett vul i V 8? 

Clear blue digitala graviditetstest blir alltid 3+ om du är längre gången än 3 veckor väl?
  • Anonym (...)
    Anonym (Elis) skrev 2022-07-28 20:55:52 följande:

Är det inte bättre då att börja skydda sig?
Svar på tråden Missfall nummer 14