• Anonym (Osäker)

Kvinnlig kollega är efter mig

En väldigt snygg men gift kvinnlig kollega har gett mig blickar, sparkat på mina ben för uppmärksamhet osv. Vi jobbar inte ihop, jag känner inte henne och har undvikit henne.. men trots det är hon ändå på efter 5 år! Är hon knäpp? Bekräftelsebehov? 

Min magkänsla säger att att jag ska inte lita på henne.. men såna här möjligheter är ovanliga, jag vet inte riktigt vad jag vill..jag vill inte bli inblandad i hennes privatliv.. men jag gillar uppmärksamheten..jag vågar inte prata med henne om det här.. 

Vad skulle ni göra i en sån här sits?

• Svar på tråden Kvinnlig kollega är efter mig
  • Anonym (...)

Möjligheter? Vad menar du?

Hur kan hon sparka på dig om ni inte jobbar ihop?

• Gman69

Du kommer säkert att bli uttråkad efter ett tag om ni börjar med en otrohetsaffär. Ligg inte med henne! Hon kan börja ställa krav som du kanske är inte med på och hon kan då jävlas med dig på jobbet. Skit i henne. Hon verkar inte vara en normal kvinna.

• Anonym (Kaffedraken)

Upptagna tjejer på jobbet har känts flirtiga och jag har fått (vad jag inbillade mig i alla fall) utmanande blickar.
    Tror det är vanligt att tjejer är såhär, plus att det är lätt att män inbillar sig att det är mer än bara just flirt.
    Ofta så vill nog inte tjejerna mer än så.

Enda som det blev nåt med på jobbet var singel.

• Tankevilla

Har hon uppfört sig så i 5 år är det någon fundamental störning skulle jag vilja påstå... Fast visserligen hade det räckt med att kvinnan gjorde en benspark under bordet för att jag skulle klassa henne som någon jag inte skulle vilja ha i min omedelbara närhet alls. Nej, håll henne så långt bort det bara går. 

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Kaffedraken)
    VHX skrev 2022-07-24 20:40:21 följande:

Åh vad gulligt. Hon är kär i dig. ????
    Var en man och prata med henne.
    Du kan säga att du föredrar att hon skiljer sig först innan ni gör något.

En man bör inte ta såna initiativ med en kollega.
  • Anonym (X)

På vilket sätt är hon på ?

• Anonym (jaha)

Vad spelar det för roll vad HON vill?

Om du inte vill delta i något sådant så blir det ju inget?

Du kanske borde fundera mer på DITT bekräftelsebehov (du gillar uppmärksamheten) än hennes?
  • Tukt

Börja med att stalka henne lite grand. Du vet väl vad hon heter? Kolla om hon bor i hop med någon, kolla facebook eller insta. Känns det rimligt eller orimligt.
    Sedan måste du ju till slut prata med henne. Vad ger hon för intryck där?
    Men generellt låter det som en person du kommer beskyllas för att sextrackasera.

• Anonym (Osäker)
    Tukt skrev 2022-08-03 12:05:13 följande:

Börja med att stalka henne lite grand. Du vet väl vad hon heter? Kolla om hon bor i hop med någon, kolla facebook eller insta. Känns det rimligt eller orimligt.
    Sedan måste du ju till slut prata med henne. Vad ger hon för intryck där?
    Men generellt låter det som en person du kommer beskyllas för att sextrackasera.

Du menar att hon kan beskylla mig för sextrakasserier om jag inte ställer upp? Ja risken finns.. nåja jag får väl bita det sura äpplet och strunta i henne. Fan vilket slöseri.. Gråter
  • Tukt
    Anonym (Osäker) skrev 2022-08-03 16:37:02 följande:
    Du menar att hon kan beskylla mig för sextrakasserier om jag inte ställer upp? Ja risken finns.. nåja jag får väl bita det sura äpplet och strunta i henne. Fan vilket slöseri.. Gråter
    Ja om det är en instabil person i behov av bekräftelse som den sedan inte får, är det nog risk att hon ger igen, på det sätt en instabil person kan. Och som kvinna är ju det "kortet" med sexuella trakasserier rätt tacksamt att spela ut. Det golvar i regel vilken man som helst, likt en pungspark.
  • Anonym (Osäker)
    Tukt skrev 2022-08-03 20:59:28 följande:
    Ja om det är en instabil person i behov av bekräftelse som den sedan inte får, är det nog risk att hon ger igen, på det sätt en instabil person kan. Och som kvinna är ju det "kortet" med sexuella trakasserier rätt tacksamt att spela ut. Det golvar i regel vilken man som helst, likt en pungspark.

Aha! Då är hon nog bipolär, borderline eller ngt. Då är hon definitivt knäpp och det går inte att ha en normal relation med henne.

Nu känns det mycket lättare att ignorera henne. 

• Anonym (Öh)

Hon kanske inte alls är intresserad. Verkar ju räcka med att prata med en man så tror dom nåt. 

hon kanske bara är vänlig 

Svar på tråden Kvinnlig kollega är efter mig