• Anonym (40 jordsnurr)

Seriös fråga!

Jag är man, strax över 40 år. Jag blir låtval att se film där en kvinna knullar en man med en strapon - kan man bli låtval detta utan att vara porrskadad? 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Seriös fråga!
  • Anonym (40 jordsnurr)

Jäkla autokorrekt - jag blir kåt ska det stå! 

• Anonym (Stina)

samma här, men jag är kvinna.

• Anonym (69"-man)

Om du insett att du gillar det efter att du sett det på bild eller i fim, så är det en konsekvens av att ha sett på porr. För att det ska vara en skada så behöver vi få veta mer om hur, kvantitet och vilka konsekvenser ditt porrtittande har för dig och din omgivning innan någon kan uttala sig om du är porrskadad

• Anonym (Vivi)
    Anonym (40 jordsnurr) skrev 2022-07-20 22:32:17 följande:
    Seriös fråga!

Jag är man, strax över 40 år. Jag blir låtval att se film där en kvinna knullar en man med en strapon - kan man bli låtval detta utan att vara porrskadad? 

Finns ingen bra definition av ordet 'porrskadad'
    Jag använder 'porrinspirerad' istället - jag inspireras av porr.
    Får lust att prova nya saker.

Mycket trevligare!
  • Anonym (Är oskönt)

Det kanske ser sexigt ut, men låt dig inte luras av hur det ser ut för det är inte skönt. 

Det gör ont men är uthärdligt. Så man ligger bara där och väntar på att hon skall tröttna och tänker på att ha sex man själv gillar med henne sedan.

Enda anledningen att ställa upp på det är för att hon tjatar eller har det som krav för att man skall få utföra analsex på henne. (Finns många kvinnor som föreslår att ha det före om man frågat efter anal. Säg då bara ok och uthärda det).

• Anonym (Smyg)

Jag har alltid varit sugen på att testa pegging, men ingen tjej har gjort slag i saken och jag är för pryd för att be om det.

• Ocdmänniska

Det har väl inget med att vara porr skadad? Det är väl nått man gillar bara. Inge konstigt att tända på det 

• Ocdmänniska

Till Anonym är oskönt.

Är ju en smak sak, bara du inte gillar det så betyder det inte att andra inte gillar det. Sen ska det inte göra ont då gör ni fel.
    Och är en bra sak som tjejer säger, många män är besatt av att vilja köra analt men aldrig skulle vilja det på sig själv. För det är inte så roligt eller hur? Om man inte gillar det. 

Svar på tråden Seriös fråga!