• Anonym (Trötta Anna)

När man flyttar hans händer

Diskussion mellan vänner, nu vill vi gärna ha andras erfarenheter och åsikter.

Kvinnan har sex med en man. Han gör saker med sina händer som hon av okänd anledning inte vill att han ska fortsätta med. Hon flyttar utan ett ord undan hans händer och lägger dem på en plats hon tycker bättre om. 

Enligt din erfarenhet, vad leder det till?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När man flyttar hans händer
  • Tukt

Det där beror väl på hur tydlig man är med att flytta händerna också. Min erfarenhet är att om någon är obekväm med att det tas någon stans så tenderar de kanske först att ta sig ur det utan att vara tydlig. Man vänder sig vrider sig, gör något annat.
    Men om någon liksom...pang, bom, flyttar händerna så torde det vara tydligt för de flesta.

• exandthecity

Var med om detta för en tid sedan men den tjejen tog också fram en tub glidmedel och satte en rejäl klick på mina fingrar innan hon flyttade handen.. Kunde liksom inte misstolkas. Blev inte sista gången den tuben kom till nytta.

• Anonym (Den Gode)
    exandthecity skrev 2022-07-20 17:26:28 följande:

Var med om detta för en tid sedan men den tjejen tog också fram en tub glidmedel och satte en rejäl klick på mina fingrar innan hon flyttade handen.. Kunde liksom inte misstolkas. Blev inte sista gången den tuben kom till nytta.

Mysigt med kvinnor som visar vad de kräver för att njuta. 
    Glidmedel är väldigt nice. Utan det kan det görs ont på sina hål(l)
    Så underbart med frigjorda kvinnor.
  • Anonym (Engelska)
    Anonym (Den Gode) skrev 2022-07-20 21:55:55 följande:
    Mysigt med kvinnor som visar vad de kräver för att njuta. 
    Glidmedel är väldigt nice. Utan det kan det görs ont på sina hål(l)
    Så underbart med frigjorda kvinnor.
    Helt rätt.
    Underbart om båda visar vad som är härligt. Och det kan vara olika från dag till dag.
  • Anonym (Fia)

Omöjligt att svara på, vissa killar fattar, vissa inte och ju mer samspelta man är desto mindre gester behövs vanligen för att visa vad man vill ha. 

• Anonym (Trötta Anna)
    Anonym (Fia) skrev 2022-07-21 08:22:16 följande:

Omöjligt att svara på, vissa killar fattar, vissa inte och ju mer samspelta man är desto mindre gester behövs vanligen för att visa vad man vill ha. 

Anledningen till diskussionen är att en man som varit tillsammans med kvinnan i 16 år fortsätter oavsett hur många gånger händerna flyttas.

• Anonym (Fia)
    Anonym (Trötta Anna) skrev 2022-07-21 16:34:13 följande:

Anledningen till diskussionen är att en man som varit tillsammans med kvinnan i 16 år fortsätter oavsett hur många gånger händerna flyttas.

Då är han minst sagt trög. Har hon pratat med honom om det?
  • Anonym (Trötta Anna)
    Anonym (Fia) skrev 2022-07-21 16:59:04 följande:
    Då är han minst sagt trög. Har hon pratat med honom om det?

Hon säger det, men jag tycker ett konsekvent flyttande av händerna ändå borde få någon klocka att ringa oavsett...

• Anonym (Fia)
    Anonym (Trötta Anna) skrev 2022-07-21 20:50:21 följande:

Hon säger det, men jag tycker ett konsekvent flyttande av händerna ändå borde få någon klocka att ringa oavsett...

Jo, det håller jag med om. Men män får ju ofta lite reducerad IQ när de blir kåta. Kan vara bättre att prata om sånt som är viktigt utanför sängen.
  • 19mark82
    exandthecity skrev 2022-07-20 17:26:28 följande:

underbart
  • Anonym (S)

Får det inte en klocka att ringa hos henne?

Tycker båda verkar vara lite tröga, hon accepterar ju hans beteende, eftersom han kunnat göra så i så många år. 
  • Anonym (Engelska)

Håller med 100%.
    Då tänker han enbart på sig själva .
  • Anonym (lyckligt gift)
    Anonym (Trötta Anna) skrev 2022-07-21 16:34:13 följande:

Då hade han fått en lavett av mig som hjälp till minnet, troligen redan efter år 1.

20+ år här och jag inte knappt komma ihåg senaste gången jag ville att min man skulle göra annat än det han gör!
Svar på tråden När man flyttar hans händer