Torktumlare som torkar torrt
Måste köpa ny torktumlare som kan torka tvätten : ( Har en Bosch nu och det ska jag aldrig mer köpa. Den har aldrig lyckats torka tvätten torr, tyvärr. Tips på effektiva tumlare tas tacksamt emot!!
Måste köpa ny torktumlare som kan torka tvätten : ( Har en Bosch nu och det ska jag aldrig mer köpa. Den har aldrig lyckats torka tvätten torr, tyvärr. Tips på effektiva tumlare tas tacksamt emot!!
Vi köpte integrerad tvättmaskinen och torktumlare. Tvätten blir snustorr (och svinvarm). Har aldrig fått så torr tvätt. Den blåser inte utan värmer upp trumman så tvätten ångar endel när man öppnar men är sen helt torr efter några sekunder.
Vi köpte integrerad tvättmaskinen och torktumlare. Tvätten blir snustorr (och svinvarm). Har aldrig fått så torr tvätt. Den blåser inte utan värmer upp trumman så tvätten ångar endel när man öppnar men är sen helt torr efter några sekunder.
Märke på den integrerade?
Vilket märke är det på er maskin? Har dåliga erfarenheter av integrerad. Den jag hade förut torkade inte och gjorde att tvätten luktade.
Har en Electrolux Timecare och den torkar helt torrt på maxeffekt, men däremot så kan man inte fylla den hur mycket som helst för då tar det evigheter.
Vilket märke är det på er maskin? Har dåliga erfarenheter av integrerad. Den jag hade förut torkade inte och gjorde att tvätten luktade.
Vi har en Bosch torktumlare som vi är nöjda med, tvätten blir torr. Något måste ju vara fel på just er torktumlare. Bosch är ett välkänt märke på torktumlare och jag har svårt att tro att vi har tur att just vår maskin fungerar som den ska, dvs att tvätten blir torr.
Hur är centrifugeringen på er tvättmaskin? Hur blöt är tvätten när den är tvättad?
Tack för reflektioner. Jag har lite att tänka på!