• Anonym (Frun)

App för otrohet/poly?

Söker en app lik Tinder för oss som vill vara otrogna eller lever polyamorös.

Har ni några tips? 

Inga hemsidor som har en massa botar.

• Svar på tråden App för otrohet/poly?
  • EnAnonumius
    Anonym (Frun) skrev 2022-07-13 22:28:31 följande:
    App för otrohet/poly?

Söker en app lik Tinder för oss som vill vara otrogna eller lever polyamorös.

Har ni några tips? 

Inga hemsidor som har en massa botar.

Seriöst?

Om du funderar på otrohet så varför inte lämna din man i stället?

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Tukt

Onekligen rätt stor skillnad på att vara poly och otrogen.
    Att, liksom likställa de båda och tro det är samma kan nog vara lite svårt. Poly-folk är generellt de mest kommunikativa och smiter inte från problemen med otrohet. Förbered dig på att bli otrevligt bemött.

• Lisuan

Att vara poly är väl inte i samma kategori som otrogen? Obestämd Det är väl typ motsatser: är man poly kan man vara tillsammans/ligga med/träffa flera än en och det är ok för de inblandade. Är man i ett förhållande och träffar ngn annan i smyg utan att det är ok så blir det otrohet, eller hur tänker du TS? 
    Eller är du poly i smyg och vill leva så utan att din partner vet? Klurigt! 

• Anonym (Frun)

Jag är poly men inte i relation just nu.
    Jag söker dock män som inte är singlar, helst poly men även de som vill vara otrogna.

inga som helst förslag på appar? 

• Anonym (Sökande)

Tänk att det är så svårt för en del att läsa frågan och svara på den utan att komma med en massa åsikter?.. jag gillar din fråga och jag är inne på helt samma spår ;)

• Anonym (Frun)
    Anonym (Sökande) skrev 2022-07-13 23:14:54 följande:

Tänk att det är så svårt för en del att läsa frågan och svara på den utan att komma med en massa åsikter?.. jag gillar din fråga och jag är inne på helt samma spår ;)

Precis så tänker jag med. Är du mannen eller kvinnan i förhållandet?
  • Anonym (Sökande)
    Anonym (Frun) skrev 2022-07-14 00:00:25 följande:
    Precis så tänker jag med. Är du mannen eller kvinnan i förhållandet?
    Mannen:)
  • Anonym (Perfekt)
    Anonym (Sökande) skrev 2022-07-14 06:17:36 följande:
    Mannen:)
    Men så bra! Då kan ni vara otrogna med varann nu Solig
  • Robert 832

Har letat själv men hittar inget. VM är det som finns men den appen kryllar av botar.
    Funkar inte en vanlig dejting app? Finns väl åtskilliga på såväl tinder, Badoo etc som söker något vis sidan?

• Anonym (Perfekt)
    Robert 832 skrev 2022-07-14 06:52:45 följande:

Har letat själv men hittar inget. VM är det som finns men den appen kryllar av botar.
    Funkar inte en vanlig dejting app? Finns väl åtskilliga på såväl tinder, Badoo etc som söker något vis sidan?

Familjeliv funkar uppenbarligen utmärkt för detta ändamål
Svar på tråden App för otrohet/poly?