• Anonym (Helena)

Gravid men symptom försvann? V 4 - v 5

Hej! Jag plussade för ca 2 veckor sedan, svagt. Det var svagt i ungefär en vecka och sen kom stregringen. I början blev jag extremt trött, gravid-hjärna och känslig samt kände träningsvärk i magen. Efter några dagar försvann det och med samband med de svaga testerna antog jag att det var kanske ett MF på gång. Fick även gravid 1-2. Idag när jag tog test fick jag gravid 3+ men har fortvarande inga symptom alls. Är det normalt? 

• Svar på tråden Gravid men symptom försvann? V 4 - v 5
  • Anonym (e)

Ja, de flesta börjar känna illamående etc i v 7-8 tror jag. Vissa känner inget alls.

• Anonym (Helena)
    Anonym (e) skrev 2022-07-13 18:52:14 följande:

Ja, de flesta börjar känna illamående etc i v 7-8 tror jag. Vissa känner inget alls.

Vid min förra graviditet mådde jag jätteilla redan vid v4 och kunde inte äta något. Så jag oroar mig. Haft två MF och ett MA så jag hoppas på det bästa.
  • Anonym (e)
    Anonym (Helena) skrev 2022-07-13 19:02:16 följande:
    Vid min förra graviditet mådde jag jätteilla redan vid v4 och kunde inte äta något. Så jag oroar mig. Haft två MF och ett MA så jag hoppas på det bästa.
    Åh fattar att de tankarna dyker upp då. Du kanske kan boka ett privat vul i vecka 8 så slipper du gå så långe och oroa dig?
Svar på tråden Gravid men symptom försvann? V 4 - v 5