Köpt en för dyr lägenhet, helvete...
Hej,
Jag måste skriva av mig. Jag och min kille har tänkt flytta ut från vår lilla etta länge och gick på visning. Lägenheten såg fin ut och låg inom vår budget så vi slog till trots att budgivningen drog iväg lite. Nu har vi flyttat in och jag hittar en massa fel i lägenheten som vi defintivt hade hittat om vi hade inspekterat mer noga.
Nu sitter vi här med ett lån på 1,5 mille och en lägenhet som vi köpte säkert 300k för dyrt. Ligger vaken om nätterna och våndas, vill sälja lägenheten NU, två veckor efter inflytt. Snittar ett par timmar sömn om natten för att detta håller mig vaken.
Min sambos inställning är lite "äsch det löser sig" men för varje fel jag hittar och läser på om inser jag bara hur det skulle kosta flera hundra tusen MER att fixa.
Tilm saken tillhör att jag var väldigt drivande i köpet för att min sambo har haft det rätt tufft och inte orkar engagera sig helt. Så jag tänkte "nu hittade vi nåt vi giööade, jag tar saken i egna händer lite".
Fyfan vet inte vad jag ens vill ha för svar, vill bara skriva av mig.... mår piss av detta.