Han misshandlade sitt ex
För att starta det här inlägget måste jag berätta om någonting dumt jag gjorde!
Min svärmor bad mig att logga in i hennes facebook för att hjälpa henne att lägga ut ett sälj inlägg. Hennes svenska är inte så bra, så självklart hjälper jag henne. Hon gav mig inloggningsuppgifterna och jag la ut inlägget.
För 2 år sen vid ett bråk med henne, berättade hon för mig att min mans ex fortfarande skriver till henne och behandlar henne mycket bättre än vad jag behandlar henne. Jag blev nyfiken om detta stämde och fortsatte vidare in i hennes messenger. Naturligtvis stämde det inte men jag började läsa de dåvarande chattarna hon hade med exen.
Jag vet att detta var fel gjort. Jag gick över gränsen och jag tänker inte försöka förklara mig!
I en chatt med ett ex från 2010 skriver exet såhär: hej xxx, kan du hjälpa mig med en sak? Yyy slår mig fortfarande. Häromdagen puttade han ner mig i golvet. Jag älskar honom, men jag kan inte fortsätta vara med honom om han fortsätter hålla på såhär.
När min mans familj har berättat om det här exet menar de att hon var en dålig flickvän. Min man däremot har sagt att hon inte var dålig. De passade bara helt enkelt inte och de gjorde slut ömsesidigt.
Jag har aldrig sett sånna här våldsamma tendenser hos min man. Vi har två barn ihop och har nyligen gift oss. Jag kan såklart inte heller ta upp det för jag kan inte berätta att jag snokat omkring i hans mammas facebook. Men vad gör jag nu?