• Anonym (Lesbisk?)

Intresserad av tjejer?

Ni tjejer som i många år varit ihop med killar och sen plötsligt känner er dragna till tjejer istället, hur har det varit? Hur tar man första steget att bli ihop med en tjej om man bara vet hur killar funkar. Menar med sex och så. 

Jag är 47 år och separerade från min man för ett tag sen. Vi var ihop i 22 år. Har efter detta blivit nyfiken på hur det är att vara med en tjej istället. Blir upphettad över tanken att vara naken och känna närheten av en tjej. Men undrar om jag skulle klara av att ha sex med en tjej. Slicka henne, vet jag inte om jag skulle fixa. Hur var det för er första gången? 

Men som sagt jag är så nyfiken på hur det känns att kyssa en tjej, få ta på hennes bröst och vara hud mot hud....

• Svar på tråden Intresserad av tjejer?
  • Anonym (Eventuellt bi?)

Här levt med min kille i över 15 år men tänder så himla mycket på tanken att vara med en tjej. Har aldrig legat med en tjej men kysst tjejer. Jag älskar min kille men kan inte släppa tanken att få testa vara med en tjej.
    Nu är jag så sugen på att testa bara med en tjej att jag och killen pratat om det och kommit överens om att ha en trekant med en annan tjej. 
    Ska bara hitta en tjej som är villig :D

• PorterPelle

Finns väl bara ett sätt att få svar på de frågorna och det är... Våga. Det finns många dateappar och där är det lätt att hitta tjejer som gillar tjejer. Både de som vet och de som är nyfikna och vill veta mer. Hitta någon där och chatta, träffas och stilla eller väck din nyfikenhet. 2022 behöver man inte vara så rädd att våga prova, det är inget konstigt. Jag är jätteglad att min fru och jag har ett gemensamt intresse, tjejer ????

• Anonym (Kvinna 55)

Första gången var nervöst förstås. Träffade en annan gift tjej med samma längtan men hon hade mer erfarenhet vilket underlättade. Vi satt i soffan och hon lekte med min hand, det ledde till en kyss och sedan?wow 

Det gäller bara att komma över första blygheten så löser sig resten  Flört dina händer kommer älska att gå på upptäcksfärd och att få en en tjej att njuta är härligt.

Med en tjej så blev aldrig attraktionen så stark. Vi var nakna i sängen men det tände inte för mig. Fördelen med en tjej då är att man känner sig inte så utsatt som med en man i samma situation. 

Så om inte känslor är inblandade så är sexet med tjejer bättre. Men har en crush nu på en man och tanken på honom i min säng är ännu hetare. 

• Anonym (Vill mera)

Nu är jag alldeles för snoppfixerad för att kunna vara med en bart en kvinna och jag har även svårt att se mig slicka en annan kvinna, men vem vet?
    Det är mjukare att kyssa en kvinna då de saknar skäggstubb och det är inte fel att smeka och även suga på ett par fina bröst och det går även bra att fingra på klitoris, men jag vill känna en man i mig.
    Skulle vilja testa trekant med 2 män.

Svar på tråden Intresserad av tjejer?