• Hannah888

Vågar inte lämna honom, hjälp!!

jag och min sambo har nu varit tillsammans i nästan tre år och jag kom på honom knulla en tjej hemma i våran lägenhet. Jag valde förlåta honom för jag troddde på allt han sa att han kommer förändras och det vara bara misstag m.m 
    detta hände för två veckor sen bara. Igår skriver hon tjejen till mig att han adda hennne överallt o gillade hennees bilder och nu vill jag verkligen bara lämna honom men jag vet inte hur!! Vågar typ inte ta de steget

Jc
  • Svar på tråden Vågar inte lämna honom, hjälp!!
  • Anonym (Lydia)

Gör det för din egna skull! Han ångrar sig intr och de va inget misstag 

• Anonya

Vad är det som gör att du inte vågar? Är du rädd för att han ska bli arg eller till och med våldsam? Att du ska bli ensam? Att du ångrar dig för att du ändå på något sätt älskar honom?

Har du någon du känner du kan prata med och bolla tankar och känslor och tillvägagångssätt?

Lycka till!

• Drottningen1970

Nähä. Du vågar inte. Dåså. Då har du som vuxen kvinna gjort ett val omkring hur du vill leva. 

Det är du säkert fullt kapabel till.

• Dexter dot com

Vadå vet inte hur? Du skaffar ett eget boende, packar och flyttar.
    Vad är du så rädd för att du inte vågar? Stannar du har du ju valt att leva ihop med en otrogen sambo och vara olycklig och bli bitter. Det skulle skrämma mig mer än rädslan att flytta.

Svar på tråden Vågar inte lämna honom, hjälp!!