• theotherone

Går ej att logga ut?

Hur gör man för att logga ut från Familjeliv via telefonen? Det finns inget ?logga ut?-alternativ som kommer upp när man klickar på den gröna gubbsymbolen, som det gör när man använder stationär dator.

Och nu när jag ändå är igång - hur plockar man bort meddelanden i ens inkorg? Jag har fått spam men det finns ingen radera-knapp!

• Svar på tråden Går ej att logga ut?
  • Guldnovan

Tydligen loggas man ut om man lämnar sidan. Iaf jag..
    Spam eller otrevligheter i inkorgen undrar jag med hur man hanterar. Det går att blockera men hur anmäler man? 

• theotherone

Ja, alltså att radera meddelanden i inkorgen är en basal forumfunktion som finns på alla andra forum jag någonsin varit registrerad på. Det fanns redan runt 2002, när jag registrerade mig på ett onlinecommunity första gången. Hur det fortfarande kan saknas på Familjelivs forum 2022 är helt obegripligt.

• theotherone
    Guldnovan skrev 2022-07-05 15:48:57 följande:

Tydligen loggas man ut om man lämnar sidan. Iaf jag.

Jag har testat nu, men det fungerar inte. Min telefon loggar in mig automatiskt numera, det går inte att logga ut.

Hallå, Familjeliv! Läser ni som jobbar med forumet om de problem ni har, och försöker ni aktivt lösa dem?
  • Guldnovan
    theotherone skrev 2022-07-08 13:41:51 följande:
    Jag har testat nu, men det fungerar inte. Min telefon loggar in mig automatiskt numera, det går inte att logga ut.

Hallå, Familjeliv! Läser ni som jobbar med forumet om de problem ni har, och försöker ni aktivt lösa dem?
    Jag har svar i min brevlåda  att de är medvetna men inte hittat fel eller lösning. 
Svar på tråden Går ej att logga ut?