• wyhib

Om det var val idag vilket parti skulle få din röst?

Om det var val idag vilket parti skulle få din röst?
    Utveckla gärna i kommentarerna.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Om det var val idag vilket parti skulle få din röst?
  • Anonym (Oinkido)

Bara massa oseriösa partier. Du glömde det enda seriösa alternativet: Kalle Anka-partiet.

• Anonym (rättvisa för alla)

Finns bara ett parti som är värt att rösta på för ett humanare samhälle, utjämning av klyftor, bra miljöpolitik, minskad arbetstid, gratis kollektivtrafik, tandvård som alla kan ha råd med, högre pensioner, bättre sjukvård, bättre bostadspolitik, vinstförbud i det allmänna, minskad korruption och mindre makt till bankerna, kontantsamhälle, bättre kriminalvård osv, osv..läs programmet och lyssna själv.

VÄNSTERPARTIET: vad annars????Skål

• Anonym (boob)

Det blir nog sverige dårarna för mig, har lessnat på sprängningar och skjutningar och allt annat... fast ma måste nog vara dåre för att tro på sverige numera

• Anonym (boob)
    Anonym (rättvisa för alla) skrev 2022-07-02 18:32:37 följande:

Finns bara ett parti som är värt att rösta på för ett humanare samhälle, utjämning av klyftor, bra miljöpolitik, minskad arbetstid, gratis kollektivtrafik, tandvård som alla kan ha råd med, högre pensioner, bättre sjukvård, bättre bostadspolitik, vinstförbud i det allmänna, minskad korruption och mindre makt till bankerna, kontantsamhälle, bättre kriminalvård osv, osv..läs programmet och lyssna själv.

VÄNSTERPARTIET: vad annars????Skål

Märks att du har noll koll på ekonomi som alla andra på vänsternkanten, vem ska betala för gratis kollektiv trafik, gratis tandvård, högre pensioner och minskad arbetstid? Jultomten?
    Vänsten har ju suttit i 8 år nu och inte åtsadkommit ett skvatt.
  • Anonym (Sverigedårarna här med)

Blir sverigedårarna här med. Mest för att Jimmie är så jäkla het när han blir sur men ändå lyckas hålla masken. Jag och Jimmie skulle kunna ha en toxisk relation där jag växelvis försöker göra honom sur och kåt tills jag lyckas göra honom surkåt. ...och där är det dags att ställa ner vinflaskan.

Kommer rösta MP givetvis, om jag inte får ligga med Jimmie då blir det SD. Eller att jag ligger med Jimmie och säger till honom att jag röstar på SD men i smyg MP. Är svårt där.

• Pentra

Knapptryckarna! 
    Svenska folket behöver inga infama förmyndare, utan är vuxna nog att ta ansvar, vara delaktiga i och bestämma över hur vårt land skall byggas, formas och utvecklas.

Mvh,
    Pentra

• Kockobello
    Anonym (rättvisa för alla) skrev 2022-07-02 18:32:37 följande:

VÄNSTERPARTIET: vad annars???? // Skål

Lol
Svar på tråden Om det var val idag vilket parti skulle få din röst?