Sambo
Hejsan, jag är ny här och blev medlem då jag sitter i en situation som jag inte vet hur jag ska göra med. Jag och min sambo har varit tillsammans i snart 2 år och vi lever tillsammans med våra barn, hans barn varannan vecka om mina på heltid, vi har det väldigt bra tillsammans när det bara är vi och sambolivet är precis som jag föreställt mig, dock hade vi ett stort bråk för några månader sen där han anklagade mig för att vara otrogen, gick igenom min mobil och ifrågasatte varenda killkompis jag har och undrade vilka jag liggat med, efter en väldigt tuff period när jag tillslut sa att jag inte var så säker på att jag ville stanna kvar fick han ett så kallat mentalt psykbryt och började gråta och stalde till en jävla scen om atg han var ofret och bad om ursäkt och låvade att ändra sig, vilket han gjorde,nu har situationen börjat igen och han har nu börjat attakera min familj, där dem fryser ut honom och anklagar honom för olika saker och går på barnen, jag har aldrig hör min familj utalla sig på detta sett och vi alla i min familj är väldigt öppnar inga som är fördomsfulla, han kastar ur sig kommentarer om att han är obligatorisk barnvakt när vi är borta även om jag också har full koll på alla barnen, känner att kan måste göra något då vi snart ska gifta oss. // foster mamman