Gravtest innan BIM
Hur vanligt är det att man plussar innan BIM? Är "testa tidigt" stickor något att förlita sig på innan BIM eller är det väst att bara försöka hålla ut till efter BIM för att testa sig? :D
Hur vanligt är det att man plussar innan BIM? Är "testa tidigt" stickor något att förlita sig på innan BIM eller är det väst att bara försöka hålla ut till efter BIM för att testa sig? :D
Jag testade före BIM med RFSU testa tidigt, fick tydligt plus.
Grattis!:)
Vilken BIM-dag testade du?
Fått negativt på testa tidigt och de "vanliga" innan bim, så tänker att jag helt enkelt inte är gravid men alltid värt att fråga :)
Grattis!:)
Vilken BIM-dag testade du?
Fått negativt på testa tidigt och de "vanliga" innan bim, så tänker att jag helt enkelt inte är gravid men alltid värt att fråga :)
Testat positivt 5 samt 6 dagar innan bim. Med clearblue vecko, samt clearblue testa tidigt :)
Äl 8 cb testa tidigt, tydligt plus :)
För mig är det värt att hålla ut, för jag tror att dom flesta plussar på bim eller efter
Hej! Jag plussade idag (2 dagar innan BIM) ????
Hej! Jag plussade idag (2 dagar innan BIM) ????
Skulle säga att det (tyvärr) är olika från graviditet till graciditet.. Jag har två barn, 3 missfall i bagaget och gravid med mitt 3e och endast 2 st har visat posetivt innan BIM även dem som säger sig kunna ge kvar från 6 dagar innan.
Ett med min nu 2,5 år och ett blev missfall.
Min förstfödda var det otydligt fram tills att mensen var 2 veckor sen.
Räknar inte med missfallen.. Men denna graviditeten som jag hoppas ska gå vägen fick jag positivt först en dag efter BIM.
Lycka till!
Jag testade positivt nu 5 dagar innan BIM med testa tidigt från babyplan.
Alltså på ÄL+9.
Förra graviditeten som tyvärr slutade i MF plussade jag på BIM +2, så det är såå olika.
Har alltid testat positivt ÄL+10, men då gäller det att ha tränade ögon, för det är svaga streck då.
Två dagar innan bim har jag plussat med båda barnen