• Svar på tråden En testikel
  • EnAnonumius
    George177 skrev 2022-06-16 22:48:33 följande:
    En testikel

Någon som blivit gravid med en testikel?

Nej jag tror ingen kvinna har blivit gravid med en testikel. 

Fast du kanske menade om man kan befrukta en kvinna om man bara har en testikel, så är svaret ja, det går.
    D.vs om testikeln producera spermier så går det utmärkt att gör en kvinna med barn.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Hej)

Jag har blivit gravid efter att haft sex med en man som bara har en testikel, om det är det du menar. Använde dessutom pessar och spermiedödande gel. så länge det finns spermier spelar det ingen roll om det finns en eller två testiklar. 

• Grey Man
    Anonym (Hej) skrev 2022-06-16 23:00:35 följande:

Jag har blivit gravid efter att haft sex med en man som bara har en testikel, om det är det du menar. Använde dessutom pessar och spermiedödande gel. så länge det finns spermier spelar det ingen roll om det finns en eller två testiklar. 

Nej, jag tror TS verkligen menade att någon med en testikel blivit med barn. Jag själv undrar om folk som inte kan läsa mellan raderna BÖR bli gravida. 
  • George177

Precis vad jag menade! Ifall en man med en testikel kan få en kvinna och bli gravid. Tack för svaret ! Nu kan jag vara mer avslappna än vad jag var

• Anonym (Hej)
    Grey Man skrev 2022-06-17 00:11:56 följande:
    Nej, jag tror TS verkligen menade att någon med en testikel blivit med barn. Jag själv undrar om folk som inte kan läsa mellan raderna BÖR bli gravida. 
    Jag gjorde abort så du behöver inte oroa dig. 
Svar på tråden En testikel