Är jag gravid eller inte??
Hej hörni, jag är väldigt förvirrad just nu. Jag skulle ha min mens förra veckan, en dag senare hade den inte kommit så jag tog ett digitalt test då den brukar vara väldigt punktlig, testet var då negativt. testade även ett vanligt test som även det var negativt. Senare på eftermiddagen började jag blöda lite sparsamt, så jag tänkte att jag antagligen fått min mens. Men det kändes lite märkligt då jag brukar blöda ganska kraftigt annars. jag blödde mer dagen efter och hade mensvärk men inte mer än vanligt, dagen efter och dagen därpå blödde jag väldigt lite igen och behövde knappt trosskydd. Så jag har alltså blött mindre än vanligt och haft mindre mensvärk än vanligt. men något kändes konstigt dagen efter ändå så jag tog ytterligare ett digitalt test som visade ?gravid 1-2 veckor?, vilket skulle stämma väldigt bra. Tog däremot även där ett vanligt test fast dock rfsu som var negativt? Sen nu två dagar senare så ville jag ta ett nytt digitalt test och nu visar det ej gravid?
Hur sjutton vet jag om jag är gravid eller inte? OM jag är gravid så var detta inte planerat, men då vill jag ju veta om det är något där inne eller inte för att kunna fundera vad jag faktiskt vill göra. För detta gjorde mig väldigt fundersam på vad som stämmer?