• Anonym (Fake)

Fejka orgasm

Har eller brukar du fejka orgasm?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fejka orgasm
  • Anonym (Tindra)

Jag förstår inte grejen med fejkade orgasmer. Varför? Är det för att mannen ska sluta eller för att mannen ska tro att han är bättre i sängen än vad han är?
    Finns det män som verkligen går på det? Då kan de ju aldrig varit med om en kvinnlig orgasm i verkligheten. Det händer ju så mycket med kroppen i en orgasm, som inte går att fejka. 

• Anonym (A)

Skulle jag aldrig göra.

• Anonym (Ganska ofta)

Jag fejkar ganska ofta. Fejkar orgasm när jag inte kan komma, typ de gånger jag har sex när jag inte är kåt eller är trött vilket är rätt ofta nuförtiden. 

• Casper9

Jag fejkar kanske varannan gång Vi har sex. 

• Mia99

Har aldrig gjort, kommer aldrig att göra det heller. I mitt äktenskap pratar vi med varandra, vi går inte omkring och ljuger eller lurar varandra. 

• Anonym (Alltid)

Jag fejkar kanske inte orgasm, det påstår jag aldrig att jag får, men fejkar att jag tycker det är skönt och jag har gjort det i hela mitt äktenskap. Jag förstår faktiskt inte vad problemet är, det är en vit liten lögn som inte skadar någon. 
    Jag har inget behov av sex, inget behov av orgasmer men respekterar fullkomligt att min man har det. Jag har sex med honom 3-4 gånger i veckan, suger gärna av honom med inlevelse och allt annat han kan önska. Det gynnar båda, jag har inte ont av att ha sex med honom, det är en del av att jag älskar honom, och han slipper prestationsångest samt att anstränga sig för att jag ska få det skönt. 

• Anonym (Ganska ofta)
    Anonym (Alltid) skrev 2022-06-10 09:41:37 följande:

Jag fejkar kanske inte orgasm, det påstår jag aldrig att jag får, men fejkar att jag tycker det är skönt och jag har gjort det i hela mitt äktenskap. Jag förstår faktiskt inte vad problemet är, det är en vit liten lögn som inte skadar någon. 
    Jag har inget behov av sex, inget behov av orgasmer men respekterar fullkomligt att min man har det. Jag har sex med honom 3-4 gånger i veckan, suger gärna av honom med inlevelse och allt annat han kan önska. Det gynnar båda, jag har inte ont av att ha sex med honom, det är en del av att jag älskar honom, och han slipper prestationsångest samt att anstränga sig för att jag ska få det skönt. 

Låter som mig, fejka också att jag tycker det är skönt men fejkar orgasm med. Suger aldrig av min man för tycker det är jätteäckligt. Hur klarar du av att suga på en snopp? 
  • Anonym (Alltid)
    Anonym (Ganska ofta) skrev 2022-06-10 09:51:40 följande:
    Låter som mig, fejka också att jag tycker det är skönt men fejkar orgasm med. Suger aldrig av min man för tycker det är jätteäckligt. Hur klarar du av att suga på en snopp? 
    Jag kanske inte njuter av sex men jag är inte lesbisk heller, så finner knappast kuken motbjudande. Han tycker det är väldigt skönt att bli avsugen så jag gör det gärna. 
    Men visst, hade jag funnit det jätteäckligt hade jag såklart avstått. 
  • assistent 13

Skulle inte kunna, han hade märkt det direkt . Ljudet går inte fejka plus sammandragningarna som kommer vid orgasmen, helt omöjligt.  

• Anonym (Ö)

Har aldrig nånsin fejkat och har heller aldrig fattat varför man ska göra det. 

• Anonym (Självklart inte)

Har aldrig fejkat och skulle aldrig komma på tanken. Totalt idiotiskt. Jag har sex för att jag vill och njuter av det. Får alltid orgasm

Svar på tråden Fejka orgasm