• Preet90

Ingen ägglossning?

Hej,
    Jag har dem senaste 6 månaderna haft positivt resultat på äl-test samt känt av min ägglossning tydligt (smärta) och försökt bli gravid utan resultat.
    Denna månaden är det dock annorlunda, jag skulle haft ägglossning i söndags och borde fått positivt på äl fre/lör.

Har varken fått positivt test denna månaden eller känt av någon ägglossning.
    Kan kroppen ha hoppat över äl denna månad? Vad kan det bero på isf?

• Svar på tråden Ingen ägglossning?
  • Carina82
    Preet90 skrev 2022-06-07 12:34:00 följande:
    Ingen ägglossning?

Hej,
    Jag har dem senaste 6 månaderna haft positivt resultat på äl-test samt känt av min ägglossning tydligt (smärta) och försökt bli gravid utan resultat.
    Denna månaden är det dock annorlunda, jag skulle haft ägglossning i söndags och borde fått positivt på äl fre/lör.

Har varken fått positivt test denna månaden eller känt av någon ägglossning.
    Kan kroppen ha hoppat över äl denna månad? Vad kan det bero på isf?

Hej! Som jag har förstått det kan kroppen hoppa över ägglossning vissa månader, så det är säkert inga konstigheter. Har du testat temperaturen för att verifiera ägglossning? Ägglossningstest visar bara om signalen går iväg att kroppen ska ägglossa, den visar inte om ägglossning faktiskt har skett. Hoppas det snart går vägen Hjärta
Svar på tråden Ingen ägglossning?