Hur snabbt får man reda på en inkommen socanmälan?
Jag är väldigt orolig för att jag har fått en anmälan på mig. Jag var extremt ledsen efter att min hund hade dött och jag tyckte det fanns vissa oklara omständigheter, orkar inte gå in på mer detaljer. Har även nyligen gått igenom två andra dödsfall inom familjen som jag är väldigt ledsen över.
Polisen kom och lämnade väldigt fort, dom verkade inte tro att något hänt alls men gissar att dom upprättar en anmälan ändå. Jag ringde in och pratade med polisen om det som hänt, jag ringde alltså inte och gjorde en anmälan. Dom kom hit ändå när jag sov, gissar för att jag var väldigt ledsen.
Dom sa innan dom gick att inget kommer att hända. Jag var otroligt ledsen, inga barn hemma. Jag är rädd att dom tror att jag är knäpp då jag var så ledsen och till sist var ganska otrevlig då en av dom var otrevlig mot mig.
Nu blir jag rädd att dom upprättat en orosanmälan. Hur snabbt får man reda på om en sådan anmälan upprättats? Det var över en vecka sedan nu. Har tidigare levt i en dålig relation och han kommer använda detta emot mig, det är det jag är rädd för. Då blev det också en anmälan och det fick jag reda på snabbt, dom ringde(las ner).