Aldrig testat droger- fel??
Jag har Aldrig testat droger, det finns liksom inte för mig. jag förknippar det med farligt o skulle aldrig någonsin få tanken att prova. Alkohol dricker jag men droger finns liksom bara inte för mig.
min pojkvän sedan 2 år tillbaka har ett gäng kompisar som känns åt det kriminella hållet. De har suttit inne för att bla sålt droger mm. Min pojkvän har testat det vet jag, men håller inte alls på som dom.
men iaf så kännns det som att jag typ blir hånad, och att det är det konstigaste som finns att jag aldrig testat droger. jag är 30 års åldern, hög utbildad o har haft en bra uppväxt med 2 hög utbildade föräldrar. Visst har jag festat o blivit full i tidig ålder, men mina föräldrar har haft det lätt med mig o alla mina syskon annars. vi har väl helt enkelt blivit uppläxade med att man inte ska börja röka. Eller använda droger. O h samma där, det har heller aldrig funnits för oss, det är farligt helt enkelt o skulle aldrig svika mina föräldrar. Jag tror även att de hade blivit otroligt besviken på min om jag hade börjat med droger nu trots jag är vuxen. min pojkvän har en kompis som är nästan 40 år, 3 barn men det mest barnsliga jag någonsin träffat. Det går inte att förklara men han är så långt ifrån en man man kan tänka sig, snarare som ett barn och har inget vett och etikett överhuvudtaget. Sitter o fiser trots han är hemma på middag för första gången hos någon, fiser på restauranger, har en sån konstig jargong med sin sambo att det är pinsamt. De är allmänt otrevliga emot varandra, ber varandra hålla käften, säger de är fula, nu senast var han full o bad servitrisen be hans tjej att hålla käften så t.o.m. servitrisen bad honom lägga av. isf så ifrågasätter just denna kompisen varför jag aldrig testat droger. Är det verkligen en så stor grej. Jag frpgade alla mina kompisar o de har heller aldrig testat.
och det blir inte bättre för att denna kille alltod sitter o skryter om alla deoger han tar. vad har ni för synpunkt på detta?