• Anonym (TS)

Dessa vidriga ankläppar

Bara fattar inte hur man kan spruta in skit i läpparna bara för att se ut som en riktig idiot? Vem tycker på allvar det är snyggt?

Skulle kunna fatta om det är 20 åringar som håller på men nu ser man mest folk från 35 och uppåt. Och det ska även fixas med kindben, haka, panna. Ser så konstigt ut, man liksom hajar till och tänker vad är det för människa jag har framför mig? Svårt att ta personen på allvar, kan bara tänka på hur sjukt det ser ut.

Inte sällan kombinerat med ett par rejäla silikonbröst och gärna tatueringar. Tadaaas, kvinnan vann precis priset som årets trashigaste. 

• Svar på tråden Dessa vidriga ankläppar
  • Kotten23

Troll tråd. Men jag tror du också vill ha sånna läppar men inte har ekonomin att å göra det. Då måste du trash talka det i stället, annars finns det ingen tid å lägga på hur andra vill se ut. 

• Kockobello
    Kotten23 skrev 2022-06-04 06:59:39 följande:

Troll tråd. Men jag tror du också vill ha sånna läppar men inte har ekonomin att å göra det. Då måste du trash talka det i stället, annars finns det ingen tid å lägga på hur andra vill se ut. 

Det är alltså en omöjlighet att en person tycker att ankläppar är fult?
  • Anonym (H)

Håller med, otroligt fult och ger dessutom ett väldigt korkat intryck. 

• Anonym (ööö)

Jag håller med TS. Det är verkligen superfult. Tittar man på tex "Hollywoodfruar" så verkar det vara ett "måste" att se ut så där- helt sjukt. 

• Studentpappa

Ja det är faktiskt helt obegripligt, och jag önskar verkligen att vi lyckas bättre med våra barn än så. Det är så jävla fult och det enda det signalerar är dåligt självförtroende och antagligen andra problem kopplat till ditt psyke.

Ride it like you stole it
  • Kockobello
    Kotten23 skrev 2022-06-04 06:59:39 följande:

Ekonomin? De tar väl sina stackars slantar de tjänat för att blåsa upp ansiktet, innan de tar kamphunden och lösnaglarna och styr kosan mot Rusta
  • Anonym (O)

Jag kan inte riktigt förstå varför man bryr sig så mycket om hur andra ser ut och vad andra gör med sin kropp. 

Det verkar vara en rätt onödig sak att ödsla energi och tid på. 

• Anonym (Alla fick inte memot)

Är det här ens grej idag? Känns väldigt 2010 som max. Dom som gör det idag är såna som inte fick utskicket om att den här trenden är över för länge sen, det är subtila ingrepp som gäller nu. Mindre fillers så att det inte längre syns att det är onaturligt, mycket mildare ögonbrynstatuering än dom där kritstrecken som en del hade för 8 år sen, lashlift istället för feta, 1 cm tjocka fransförlängningar osv. 

Det är lite som med hur vissa låginkomsttagare envisades med att se ut som peak 80-tal på sent 90-tal och som 1996 år 2006 osv. 

• cleoeme

Om man gör det på rätt sätt är det jättefint. Inte snyggt när man har så mycket fillers i läpparna att de putar rakt ut, ser groteskt ut. Men det är däremot snyggt när man gör fillers så läpparna får lite mer volym! Inte snyggt med läppar som ser ut som två smala streck.
    Bröstförstoring är också snyggt. Vem vill ha två tomma skinnpåsar som bara hänger? Haha, inte så attraktivt. Så länge man tar implantat som passar till kroppens anatomi. Jag ska göra bröstlyft och förstoring nästa år.
    Att göra botox för att ta bort kråksparkar, fina linjer, arga rynkan, ta bort påsar under ögonen, jämna ut rumphakor etc är väl inte fult? Jag tycker inte det är vackert med massa rynkor i ansiktet. Kommer göra botox när mina rynkor blir mer tydliga.

• Studentpappa
    cleoeme skrev 2022-06-04 08:51:36 följande:

Om man gör det på rätt sätt är det jättefint. Inte snyggt när man har så mycket fillers i läpparna att de putar rakt ut, ser groteskt ut. Men det är däremot snyggt när man gör fillers så läpparna får lite mer volym! Inte snyggt med läppar som ser ut som två smala streck.
    Bröstförstoring är också snyggt. Vem vill ha två tomma skinnpåsar som bara hänger? Haha, inte så attraktivt. Så länge man tar implantat som passar till kroppens anatomi. Jag ska göra bröstlyft och förstoring nästa år.
    Att göra botox för att ta bort kråksparkar, fina linjer, arga rynkan, ta bort påsar under ögonen, jämna ut rumphakor etc är väl inte fult? Jag tycker inte det är vackert med massa rynkor i ansiktet. Kommer göra botox när mina rynkor blir mer tydliga.

Du är ju ett praktexempel på något som gått väldigt snett i vår tid. Låt kroppen vara som den är istället.
    Ride it like you stole it
Svar på tråden Dessa vidriga ankläppar