• Habibi87

Plussade igår !!

Plussade igår jag kände lycka Hjärta men fadern vill inte ha vill inte ta ansvaret han vägrar att skriva på när den dagen kommer . Han säger att det räcker med ett barn som vi har?.. jag vet inte hur jag skall tänka , det känns som att detta är sista tåget som går jag är 35 år. jag är så ledsen slits sönder. 

dåliga kommentarer undan bedes ??????
  • Svar på tråden Plussade igår !!
  • Habibi87

Vet vad som blev fel men fick inte in texten under bilden så skriver här istället . 

plussade igår som ni ser jag blev glad men pappan blev inte alls glad och berättade att han inte tänker ta ansvar för något och inte skriva på något. jag blev såklart ledsen ? känns som jag skall gå sönder ? han säger att det räcker med 1 barn... vet inte in eller ut ? Hur jag ska tänka vad jag ska göra ? Bara så ledsen? ??

Inga dåliga kommentar undanbedes gärna ??

• lipa3646

Jag skulle vänta några dagar och ta upp det igen, sen är det alltid ditt val i slutändan Glad han blev säkert bara chockad, lycka till 

• Jag är bara jag
    Habibi87 skrev 2022-05-31 13:14:59 följande:
    Om han inte ändrar sig ? Vad händer sen ? 
    Du bestämmer. Vill du ha det här barnet är det ditt val. Sen får han tjura bäst han vill, ändra sig eller vad som. Det är månader bort till en ev. födsel, han hinner tänka.
  • Habibi87

Jag vet det jag känner min sambo väldigt väl envis rödare än en gris dessvärre ? kan han neka och inte skrivA på? Jag vet att jag bestämmer jag vill inte stt skulle reagera så ;( 35 sista tåget som går! ;( 

• Jag är bara jag
    Habibi87 skrev 2022-05-31 13:23:22 följande:
    Jag vet det jag känner min sambo väldigt väl envis rödare än en gris dessvärre kan han neka och inte skrivA på? Jag vet att jag bestämmer jag vill inte stt skulle reagera så ;( 35 sista tåget som går! ;( 
    Du verkar ha bestämt dig så då kör du på. han kommer inte komma undan underhållet hur han än vill. Du uppger ju honom som pappa när barnet föds. Att han sen kanske är en idiot som inte vill umgås med sitt barn är en annan femma och det får du ta då. En sak i taget.
  • Habibi87

Vi hade det trevligt mellan 20-21 maj plussade igår väldigt hög hormonad då? Jag känner mig sjukt gravid iaf ?????? Samtligt ledsen ???? kram. 

• Jag är bara jag
    Habibi87 skrev 2022-05-31 13:27:11 följande:
    Vi hade det trevligt mellan 20-21 maj plussade igår väldigt hög hormonad då? Jag känner mig sjukt gravid iaf ?????? Samtligt ledsen ???? kram. 
    Hade du äl den 20:e plussade du på äl+10. Inte jättevanligt, men inte omöjligt. Stämmer med testets 1-2 veckor. Just nu är du full av hormoner, glad och förvirrad och ledsen och allt samtidigt. Inte konstigt. Ta en dag i taget. Låt mannen lugna ner sig innan nästa samtal. Ta hand om dig själv nu.
  • Maymom

Tänker han att ni ska fortsätta bo ihop?
    kommer ni kunna vara ihop om du behåller ett barn han inte vill ta ansvar för? Kommer ni kunna vara ihop om han ger som ultimatum att du ska avsluta graviditeten? Förstår han att han riskerar att förlora dig om han ställer ett sånt ultimatum?

Ni behöver nog först landa i detta och sen prata om det.

ca 11 dar efter samlag, då stämmer 1-2 veckor bra. (Om han inte vill ha barn antar jag att han använde skydd när ni hade sex, eller...?)

• Habibi87

Hade ÄL 20 maj ja. 

nej inget skyd jag vet konsekvenserna och jag vill ta konsekvenserna men jag var inte beredd på denna reaktion av honom? till det komiska kommer låta helt galet det här, han förnekar att vi ?rullade runt i halmen vid dessa datum 20-21 så sjukt så sjukt. jag vet inte om det spelar som helst roll men han troende muslim har sina åsikter och jag är icke troende, ska väl inte spela någon roll egentligen. 

fråga till när skriver man i sig på mvc har glömt de hur det var sist ( 3,5 år sen) 

Svar på tråden Plussade igår !!