Plussade igår !!

Plussade igår jag kände lycka

dåliga kommentarer undan bedes ??????
Vet vad som blev fel men fick inte in texten under bilden så skriver här istället .
plussade igår som ni ser jag blev glad men pappan blev inte alls glad och berättade att han inte tänker ta ansvar för något och inte skriva på något. jag blev såklart ledsen ? känns som jag skall gå sönder ? han säger att det räcker med 1 barn... vet inte in eller ut ? Hur jag ska tänka vad jag ska göra ? Bara så ledsen? ??
Inga dåliga kommentar undanbedes gärna ??
Jag skulle vänta några dagar och ta upp det igen, sen är det alltid ditt val i slutändan han blev säkert bara chockad, lycka till
Om han inte ändrar sig ? Vad händer sen ?
Jag vet det jag känner min sambo väldigt väl envis rödare än en gris dessvärre ? kan han neka och inte skrivA på? Jag vet att jag bestämmer jag vill inte stt skulle reagera så ;( 35 sista tåget som går! ;(
Vi hade det trevligt mellan 20-21 maj plussade igår väldigt hög hormonad då? Jag känner mig sjukt gravid iaf ?????? Samtligt ledsen ???? kram.
Tänker han att ni ska fortsätta bo ihop?
kommer ni kunna vara ihop om du behåller ett barn han inte vill ta ansvar för? Kommer ni kunna vara ihop om han ger som ultimatum att du ska avsluta graviditeten? Förstår han att han riskerar att förlora dig om han ställer ett sånt ultimatum?
Ni behöver nog först landa i detta och sen prata om det.
ca 11 dar efter samlag, då stämmer 1-2 veckor bra. (Om han inte vill ha barn antar jag att han använde skydd när ni hade sex, eller...?)
Hade ÄL 20 maj ja.
nej inget skyd jag vet konsekvenserna och jag vill ta konsekvenserna men jag var inte beredd på denna reaktion av honom? till det komiska kommer låta helt galet det här, han förnekar att vi ?rullade runt i halmen vid dessa datum 20-21 så sjukt så sjukt. jag vet inte om det spelar som helst roll men han troende muslim har sina åsikter och jag är icke troende, ska väl inte spela någon roll egentligen.
fråga till när skriver man i sig på mvc har glömt de hur det var sist ( 3,5 år sen)