Ser ni nått?
Ser ni nått på dom här? Ingen aning om när bim eller äl är/varit. Testlagrets är i torsdags apoteas idag, synts noll på apoteas igår vet inte om dom är pålitliga..
Ser ni nått på dom här? Ingen aning om när bim eller äl är/varit. Testlagrets är i torsdags apoteas idag, synts noll på apoteas igår vet inte om dom är pålitliga..
På de två nedersta ser jag något, svagt men tveklöst att något är där. Hoppas verkligen för din skull, du är en av de som jag sett här länge och verkligen förtjänar en liten bebis! Lycka till
Tack så mycket! Jag hoppas så mycket att det bara är apoteas test som är sämre, jag har massa molvärk som kommer och går sedan i onsdag tänker om nått fäste i onsdags och hcg dubblas var 3dje dag kanske det inte syns riktigt än. Brösten spänner och jag är upprörd i magen inte direkt illamående mer att den är sur typ.
Har fortfarande inte haft mens sedan oktober...
Har du fått hjälp att kolla upp varför mensen inte har kommit? Tänker att ett halvår är det absolut längsta tiden som får gå, är ju oändligt länge i sammanhanget.
Jag har själv pcos så vet hur det är, mitt längsta uppehåll var 3 år, dock innan jag försökte skaffa barn så läget var mycket mer positivt där och då. Uppdatera när du vet hur det gick!
Har du fått hjälp att kolla upp varför mensen inte har kommit? Tänker att ett halvår är det absolut längsta tiden som får gå, är ju oändligt länge i sammanhanget.
Jag har själv pcos så vet hur det är, mitt längsta uppehåll var 3 år, dock innan jag försökte skaffa barn så läget var mycket mer positivt där och då. Uppdatera när du vet hur det gick!
Inte 100% nej, men absolut inte ett klart ja. Vänta en vecka till med nästa test. Visar det inte tydligt positivt så gå till gyn igen för att kolla upp dig. Har du tagit precis alla värden man ska- LH, FSH, AMH, prolaktin och progesteron- för att se vad som felas? Jag hoppas kroppen är igång igen nu oavsett minus eller plus för då kan du ta nya tag.
Inte 100% nej, men absolut inte ett klart ja. Vänta en vecka till med nästa test. Visar det inte tydligt positivt så gå till gyn igen för att kolla upp dig. Har du tagit precis alla värden man ska- LH, FSH, AMH, prolaktin och progesteron- för att se vad som felas? Jag hoppas kroppen är igång igen nu oavsett minus eller plus för då kan du ta nya tag.
Jag vet lixom att jag är gravt överviktig men min mens har funkat trots det innan och jag har fått ett barn trots det däremot kom mensen inte igång första våndan på minipiller heller då fick jag äta upprepade kurer provera för att få tillbaka den sen nör jag träffade min sambo då börja jag med piller igen när jag fick min första mens på 2 år men slutade snabbt igen och vi sa blir det så blir det men jag vet ju att jag har svårt att få tillbaka regelbunden mens efter minipiller men det är ingen som lyssnar..