• Hopsanhejsan

Den långa väntan till bim

jag har bim om 8 dagar, någon mer som är i väntan på bim och vill följas åt?

• Svar på tråden Den långa väntan till bim
  • Anonym (Sandra)

Jag har också BIM om 8 dagar! 
    väntar med spänning och här är det alla möjliga saker som känns extra i kroppen just nu! 

• Hopsanhejsan

åå vad spännande, själv har jag bara känt av att brösten ömmar, och sen luktar mitt svett extremt illa trots att jag duschat någon timme innan.. vad har du för känningar?

• Anonym (Sandra)

Det drar och känns nere vid livmodern lite väl mycket tycker jag jämfört med hur det brukar kännas innan BIM. Jag har haft lite cravings på is och typ granola? ???? 
    förra graviditeten kände jag samma symptom men den slutade tyvärr i MF. Men jag har också ömma bröst och kissar rätt ofta och känner mig bara allmänt annorlunda. Jag brukar inte överanalysera men det är ändå en stor längtan! har ni försökt länge? 

• Anonym (123)

Vad är bim för något???

• Anonym (Femma)

Jag har bim om 5 dagar. 
    Jag tycker mina bröst är jätte svullna, men det kan såklart bero på att mens på G , brukar dock normalt inte ha svullna bröst så vem vet! 

• Hopsanhejsan

Ja gud vad symptom man har. Nt känt något speciellt i magen bara att brösten e svullna o väldigt ömma emellanåt. brukar dock bubbla o ha sig i magen innan mens men inte nu så hoppas det tyder på något. Vi har försökt i fyra månader. bim är beräknad icke mens

• Anonym (123)
    Hopsanhejsan skrev 2022-05-22 17:54:53 följande:

Ja gud vad symptom man har. Nt känt något speciellt i magen bara att brösten e svullna o väldigt ömma emellanåt. brukar dock bubbla o ha sig i magen innan mens men inte nu så hoppas det tyder på något. Vi har försökt i fyra månader. bim är beräknad icke mens

Beräknad icke mens?
    Vad är skillnaden på det och beräknad mens???

Förlåt en som verkligen inte fattar.
  • Hopsanhejsan

Det är okej, det är väll en förkortning som brukar användas när man önskar att mensen inte kommer. 

• Anonym (123)
    Hopsanhejsan skrev 2022-05-22 18:37:04 följande:

Det är okej, det är väll en förkortning som brukar användas när man önskar att mensen inte kommer. 

Aha, ok!
    Tack. 
Svar på tråden Den långa väntan till bim