• malla78

gammal men längtar...

jag är 44.lass old jag vet, men längtar som sjutton efter en lite knodd till.
    Har regelbunden mens och ägglossning.
    Denna mensen var dock knasig.
    Kom 2 dagar tidigare men var liksom bara rosa, ingen smärta som jag brukar ha heller utan den bara var
    Mina bröst svällde upp som en tok för 3/4 veckor sen och det har inte lagt sig, knottror har kommit, magen ser ut som en ballong, 
    Fått finnar å det har jag aldrig, så gråtmild...
    Mina tarmar har ändrat sig, har ibs d men nu är den helt olik sig, kan liksom äta allt å då menar jag allt uttan att ens få ont i magen.

Förra månaden hade jag å sambon mys som sjutton runt och på ägglossningsdagarna..

Kan man va gravid, efter rosa blödning när man är 44??

• Svar på tråden gammal men längtar...
  • Symetrical
    malla78 skrev 2022-05-08 17:46:26 följande:
    gammal men längtar...

jag är 44.lass old jag vet, men längtar som sjutton efter en lite knodd till.
    Har regelbunden mens och ägglossning.
    Denna mensen var dock knasig.
    Kom 2 dagar tidigare men var liksom bara rosa, ingen smärta som jag brukar ha heller utan den bara var
    Mina bröst svällde upp som en tok för 3/4 veckor sen och det har inte lagt sig, knottror har kommit, magen ser ut som en ballong, 
    Fått finnar å det har jag aldrig, så gråtmild...
    Mina tarmar har ändrat sig, har ibs d men nu är den helt olik sig, kan liksom äta allt å då menar jag allt uttan att ens få ont i magen.

Förra månaden hade jag å sambon mys som sjutton runt och på ägglossningsdagarna..

Kan man va gravid, efter rosa blödning när man är 44??

Klart att man kan! Kanske läge att ta ett gravtest!?
  • malla78

Ja det kanske vore dax
    Brösten gör så ont, svullen mage
    äter som en galning...
    svullade just i mig 3 burkar annanas och en burk nutella, liksom utan att blinka.
    Spänner å drar nere i tjejmagen, får knappt på mig mina byxor..
    Förra mensen var med liten i mängd precis som den jag typ nyss haft och jag och sambon har myst typ hela tiden hehe.. 
    planerar inte barn men blir det så blir det en underbar liten gose=)

jag sover titt som tätt, känns som att jag är ii en dvala, somnar tidigt typ22 och är uppe och studsar senast 7, sen sover jag igen mellan 10-13 och sen är jag konstant trött resten av dagen. 
    Jag rör på mig dagligen, äter just nu superhälsosamt (vegetarian igen, det är det enda jag får i mig) 

Så man kan vara gravid trotts min ålder? 
    Trotts blödning

Försöker komma ihåg om jag blödigt med något av mina andra barn och det har jag, min dotter hade jag så med till v 16 då jag upptäckte att jag var gravid samt med minstingen som jag upptäckte i v8

• Symetrical
    malla78 skrev 2022-05-09 11:58:02 följande:

Ja det kanske vore dax
    Brösten gör så ont, svullen mage
    äter som en galning...
    svullade just i mig 3 burkar annanas och en burk nutella, liksom utan att blinka.
    Spänner å drar nere i tjejmagen, får knappt på mig mina byxor..
    Förra mensen var med liten i mängd precis som den jag typ nyss haft och jag och sambon har myst typ hela tiden hehe.. 
    planerar inte barn men blir det så blir det en underbar liten gose=)

jag sover titt som tätt, känns som att jag är ii en dvala, somnar tidigt typ22 och är uppe och studsar senast 7, sen sover jag igen mellan 10-13 och sen är jag konstant trött resten av dagen. 
    Jag rör på mig dagligen, äter just nu superhälsosamt (vegetarian igen, det är det enda jag får i mig) 

Så man kan vara gravid trotts min ålder? 
    Trotts blödning

Försöker komma ihåg om jag blödigt med något av mina andra barn och det har jag, min dotter hade jag så med till v 16 då jag upptäckte att jag var gravid samt med minstingen som jag upptäckte i v8

TA ETT TEST!!! Helst igår!
Svar på tråden gammal men längtar...