Min man är otrogen. Så less
Min man ljuger och kommer med undanflykter hela tiden.. Såg ett sms där det stod att han skulle hålla sig till mig och sluta försöka få till det. jag tvingade min man att visa konversationen. Det var mellan han och en tjej. Där skrev han att han tyckte om henne och att han hade velat nånting med henne om han inte hade haft mig. Och hon svarade då att han borde hålla sig till mig då hon bara såg han som en vän. Jag ringde upp tjejen och hon berättade att dom sågs en gång hemma hos henne men att hon alltid bara sett han Som En vän. Dom har varit vänner under flera år, men träffats i större Konstellationer . Men aldrig själva. Men dom sågs själva och då hade han sagt Till henne att hon ser bra ut samt satt sig nära henne i soffan. satt sig så nära att dom nuddade varandra. Hon tyckte de va märkligt beteende.
men när jag fick reda på detta så bröt min man kontakten med henne. Han sa att han bara var intresserad av henne och tänd men aldrig skulle vara otrogen. Han berättade att han skrev att han gillade henne på fyllan och för att jag sällan var hemma. Kollade datum och visade sig att han inte alls skrev det där på fyllan. Han hittar på, som om det skulle vara mer okej för att man är full?? Så sjukt att han fortsätter ljuga. Han påstår sig älska mig och vara kär men Tror inte ett dugg på det.