• Anonym (Marre)

Fundering

Det finns inga mammor här som liksom jag går och funderar på hur det skulle vara att ha lite förbjudet, äventyrligt och kravlöst sex i vardagen? Som kanske hamnat i gamla vanor och skulle vilja bryta av rutinerna. Kan egentligen inte klaga på tillvaron själv men denna tanke naggar ändå lite i bakgrunden...

• Svar på tråden Fundering
  • Anonym (Sugen)

Ja jag är mamma till 3 barn. Haft tufft med manen mycket bråk problem mm. Lusten är nästan borta helt. Fick upp ögonen för en annan man , just han med. Jag är sån som måste känna attraktion för någon, lära känna killen innan jag kan ligga. Så då blir problemet att jag inte kan ligga med en random snubbe på krogen. De är en kompis till mig som jag är sugen på nu. Drömma får man. 

• Anonym (jaha)
    Anonym (jaha) skrev 2022-05-04 17:55:37 följande:
    Jaha, men finns det nån poäng med din tråd eller ville du bara berätta att du blivit kåt på en annan snubbe?
    Sorry (sugen) blandade ihop dig och Trådstarten.
    My bad, please ignore
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Marre) skrev 2022-05-03 10:16:24 följande:
    Fundering

Det finns inga mammor här som liksom jag går och funderar på hur det skulle vara att ha lite förbjudet, äventyrligt och kravlöst sex i vardagen? Som kanske hamnat i gamla vanor och skulle vilja bryta av rutinerna. Kan egentligen inte klaga på tillvaron själv men denna tanke naggar ändå lite i bakgrunden...

Tja, finns nog många mammor och pappor som går omkring med de fantasierna

och så eldar man på dem tills de blir en längtan
    och vips så råkar man få upp ögonen för en specifik person
    och så lever man ut sina fantasier
    och så blir man påkommen
    och så skiljer man sig och får en infekterad relation till sitt ex.
    och så så träffar man någon ny
    och så blir den nya relationen vardag
    och så börjar man fantisera igen
    och så går det runt och runt
  • Anonym (BORE)
    Anonym (jaha) skrev 2022-05-04 18:04:13 följande:

och så blir man påkommen
    Håller inte med. 
    Har ny relation och I ryggsäcken en lång som slutade med dött sexliv, ingen gemenskap inga samtal mm. 
    Jag har lärt mig av mina misstag och jobbar aktivt i min nya relation. Det gör hen också. Vi reflekterar ofta över hur vi tänker nytt och vårdar det vi har på ett annat sätt.

Men kör man bar samma  race genom livet så blir det väl som du skriver. Men..... Det är upp till dig o h partnern. 

Jag är glad att vi båda har lång relationer som erfarenhet. Blivit klokare av de ärr man fått i själ och hjärta. 
  • Anonym (A)
    Anonym (jaha) skrev 2022-05-04 18:04:13 följande:

och så blir man påkommen
    Håller inte med
  • Anonym (jaha)
    Anonym (BORE) skrev 2022-05-04 20:21:17 följande:
    Håller inte med. 
    Har ny relation och I ryggsäcken en lång som slutade med dött sexliv, ingen gemenskap inga samtal mm. 
    Jag har lärt mig av mina misstag och jobbar aktivt i min nya relation. Det gör hen också. Vi reflekterar ofta över hur vi tänker nytt och vårdar det vi har på ett annat sätt.

Men kör man bar samma  race genom livet så blir det väl som du skriver. Men..... Det är upp till dig o h partnern. 

Jag är glad att vi båda har lång relationer som erfarenhet. Blivit klokare av de ärr man fått i själ och hjärta. 
    Bra för dig, men det är väl långt ifrån alla som lär sig av sina misstag och jobbar med sig själva?

Hur många är verkligen ärliga med sig själva och hur många bortförklarar sina misstag för sig själva, sopar dem under mattan och fortsätter göra likadant gång efter gång?
  • Anonym (FYI)
    Anonym (BORE) skrev 2022-05-04 20:21:17 följande:
    Håller inte med. 

Och framför allt har du inte facit förrän du varit ihop med din partner lika länge som du var med ditt ex...Ny relation...Klart allt är toppen då.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (FYI) skrev 2022-05-09 13:28:46 följande:
    Och framför allt har du inte facit förrän du varit ihop med din partner lika länge som du var med ditt ex...Ny relation...Klart allt är toppen då.
    Bra poäng!

Många skriver att de minsann inte är otrogna mot sin nya partner för den nya är man så mycket mer nöjd med, kär i, etc, etc... men frågan är bara hur man kommer agera den dagen då man INTE är lika nöjd längre?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Marre) skrev 2022-05-03 10:16:24 följande:
    Fundering

Har träffat några sådana mammor en period i mitt liv. Vi sågs ett tag och gick sen vidare med våra liv på var sitt håll
  • Anonym (kulgubben)
    Anonym (Man) skrev 2022-05-09 13:51:52 följande:
    Har träffat några sådana mammor en period i mitt liv. Vi sågs ett tag och gick sen vidare med våra liv på var sitt håll
    Lite kravlöst sex har väl ingen dött av Solig
  • Anonym (?)
    Anonym (kulgubben) skrev 2022-05-09 13:53:42 följande:
    Lite kravlöst sex har väl ingen dött av Solig
    Mena hen så??!
Svar på tråden Fundering