Min man har via sexdating-app sökt kvinnor för att träffas och ha sex
Jag hittade min mans gamla mobil på laddning. Jag trodde han skrotat den för det var vad han sa till mig att han gjort. Eftersom jag trodde han hade några foton där på oss tillsammans som jag saknade så öppnade jag den. Då fick jag upp hans profil på en sex dating/webcam-app. Jag frågade honom om det och bad honom förklara varför han hade en profil där. Han sa att det var av nyfikenhet. Jag bad honom då, eftersom han i det förflutna ljugit för mig otaliga gånger om olika grejer och äventyrat vårt förhållande, att vara ärlig och visa mig vad det var. Han visade och så att han inte använt och att det kostar pengar att skicka meddelande till kvinnor eller att se dem live. Han sa att han inte använt den för att ta kontakt. När jag inte gav honom telefonen tillbaka fick han panik och skrek åt mig att jag var sjuk i huvudet så jag förstod att han inte visat allt. Så när jag var ensam tittade och såg att han kontaktat fyra kvinnor i vår stad och bett dem skriva till honom på messenger för att stämma träff och ha ett förhållande för enbart sex. Han skrev att han inte ville att jag skulle få veta.
Jag vet inte vilket som är mest sorgligt, att han blivit lurad av dessa botar som två av dem verkligen var eller att han gått bakom min rygg och försökt träffa någon annan att inleda en sexuell relation med.