• EvertinaAlbertina

Min man har via sexdating-app sökt kvinnor för att träffas och ha sex

Jag hittade min mans gamla mobil på laddning. Jag trodde han skrotat den för det var vad han sa till mig att han gjort. Eftersom jag trodde han hade några foton där på oss tillsammans som jag saknade så öppnade jag den. Då fick jag upp hans profil på en sex dating/webcam-app. Jag frågade honom om det och bad honom förklara varför han hade en profil där. Han sa att det var av nyfikenhet. Jag bad honom då, eftersom han i det förflutna ljugit för mig otaliga gånger om olika grejer och äventyrat vårt förhållande, att vara ärlig och visa mig vad det var. Han visade och så att han inte använt och att det kostar pengar att skicka meddelande till kvinnor eller att se dem live. Han sa att han inte använt den för att ta kontakt. När jag inte gav honom telefonen tillbaka fick han panik och skrek åt mig att jag var sjuk i huvudet så jag förstod att han inte visat allt. Så när jag var ensam tittade och såg att han kontaktat fyra kvinnor i vår stad och bett dem skriva till honom på messenger för att stämma träff och ha ett förhållande för enbart sex. Han skrev att han inte ville att jag skulle få veta. 
    Jag vet inte vilket som är mest sorgligt, att han blivit lurad av dessa botar som två av dem verkligen var eller att han gått bakom min rygg och försökt träffa någon annan att inleda en sexuell relation med. 

• Svar på tråden Min man har via sexdating-app sökt kvinnor för att träffas och ha sex
  • xnfsm

Fan vad trist att behöva deala med detta. Respektlöst och hänsynslöst mot dig. Fundera på vad du vill ha i en relation, vad är viktigt för dig? Har du det i din nuvarande relation? 

Lycka till! 

• Anonym (E)

Försökt...? Hur vet du att han inte lyckades med de två som inte var botar?

Vill du vara med en man som aktivt försöker vara otrogen emot dig och kallar dig sjuk i huvudet när han blir påkommen.....?

• Anonym (Inget hemma)

Han fick väl inget hemma.. 99% av alla otrogna får inte vad de vill hemma 
    hur konstigt kan det va 
    råd .. jobba aktivt med erat sexliv hemma och ni slipper sådant 
    24 år har vi varit tillsammans och jobbar på sex var och varannan dag visar lust till varandra 
    funkar hitintills 

• Anonym (äää)
    EvertinaAlbertina skrev 2022-04-30 10:37:42 följande:

Jag vet inte vilket som är mest sorgligt, att han blivit lurad av dessa botar som två av dem verkligen var eller att han gått bakom min rygg och försökt träffa någon annan att inleda en sexuell relation med. 

Du "vet inte" vad som är värst av detta? 

Hoppas du lämnar. 
  • Anonym (Blå Passage)

Om man är nyfiken på sexdating-appar, och att träffa någon därifrån så är det bättre om man är singel.
    Det borde kvinnor också tänka på.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (E)
    Anonym (Inget hemma) skrev 2022-04-30 21:52:27 följande:

hur konstigt kan det va 
    24 år har vi varit tillsammans och jobbar på sex var och varannan dag visar lust till varandra 
    funkar hitintills 

Anonym (Si) skrev 2022-05-01 09:28:20 följande:

Du får rannsaka dig själv och fundera på vad det är han inte får hemma som gör att han måste söker sig efter andra.

Lyckligtvis så var det bara sex han var ute efter, inte ett annat förhållande. Så han verkar fortfarande trots allt vilja vara med dig. 

Intressant hur det är ts fel att hennes man är en otrogen usling.

• EvertinaAlbertina

hur konstigt kan det va 
    funkar hitintills 

Det är snarare han som är ointresserad av sex. Med mig vill säga. Så jag antar att det enda rätta är att lämna honom. När intresse saknas finns det väl inte så värst mycket att "jobba på" eller hur?
  • Anonym (BS)

hur konstigt kan det va 
    funkar hitintills 

BS, de flesta som är otrogna är det för spänning och ombyte och det spelar liksom ingen roll hur mycket sex de får hemma de vill helt enkelt kunna sa sex med flera olika för ombyte. De flesta av dem vill dessutom inte alls att deras partner gör likadant och smyger därför med sina aktiviteter för att kunna äta kakan och ha den kvar och slippa ge sin partner samma friheter som man ger sig själv.

Däremot vill 99,99999999% av alla otrogna gärna skylla sin egen falskhet, brist på respekt och ärlighet på sin relation och sin partner.
  • Anonym (BS)
    EvertinaAlbertina skrev 2022-05-03 10:51:49 följande:
    Det är snarare han som är ointresserad av sex. Med mig vill säga. Så jag antar att det enda rätta är att lämna honom. När intresse saknas finns det väl inte så värst mycket att "jobba på" eller hur?
    Absolut och även om de hade varit så så hade ju han inte behövt jaga sex med andra för det utan hade och borde ha tagit det med dig så att påstår att otrohet beror på problem i relationen är inget annat än BS. 

Är man missnöjd med något i sin relation så tar man det med sin partner inte ger sig ut på sexjakt med andra. Gör man inte det så har man ju personliga brister som man borde jobba med istället för att skylla dem på "relationen".
Svar på tråden Min man har via sexdating-app sökt kvinnor för att träffas och ha sex