• Anonym (V)

Hur bryter man mönster?

Har under flera år till och från träffat en man vid sidan av. Brutit minst 20 gånger men likväl faller vi dit igen. Känns som vi har ett slags band som är otroligt svårt att bryta, eller vi tror vi bryter men sen sitter vi i skiten igen plötsligt. Någon som upplevt detta? Vet ju hur jäkla fel det är! 

• Svar på tråden Hur bryter man mönster?
  • Anonym (Sorry men)

Antingen är man en dålig människa eller så är man det inte. Tyvärr så är du fortfarande en dålig människa trots att du knullar runt ångerfullt. Jag tycker att du skall göra din partner en tjänst och avsluta relationen istället för att den personen skall slösa bort sitt värdefulla liv på dig som är kapabel att såra en annan människa under så lång tid som du samtidigt påstår dig älska. Jag har viss förståelse för att personer kan vara otrogna vid ett enstaka tillfälle, men att göra det medvetet i flera år är fanimej ren ondska och egoism. Önskar dig all olycka. 

• Anonym (jag)

Den frågan kan ju ingen av oss svara på, det beror ju på en svaghet hos dig och du är den enda som kan svara på varför du fortsätter göra något du vet är fel.

Personligen håller jag med föregående skribent, jag tycker du borde avsluta ditt förhållande och ge din partner en chans att träffa någon bättre.

• Anonym (Hin håle)

Usch....lämna din partner så att han eller hon kan få uppleve riktig kärlek...

Svar på tråden Hur bryter man mönster?