Varför är svenska män så kravlösa och desperata?
Min egen teori är den maktförskjutning som sker mellan könen till kvinnors fördel.
Vad tror du?
Min egen teori är den maktförskjutning som sker mellan könen till kvinnors fördel.
Vad tror du?
Oj! En till tråd som ska trycka ner män här på familjeliv. OVANLIGT...
Det är upp till var och en att ta ansvar för sitt eget liv, oavsett kön.
Ett bra exempel på hur kravlösa och desperata svenska män är nätdejting eller varför inte studera eländet via ett krogbesök?
För att kvinnor har blivit mer kräsna, och som en följd av det har män blivit mindre kräsna. Om bägge könen är kräsna blir inga eller väldigt få barn gjorda, så mängden kräsenhet behöver vara någotsånär balanserad och påverkas av andra könets kräsenhet.
Hur kräsna vi kan vara påverkas främst av utbud, men det finns även andra faktorer givetvis, ideologi, mode osv. men främst utbud.
I efterkrigstid tex. när en stor del män dött bort, sjunker kvinnors kräsenhet som en sten. Då kan en ärrad åldrad krigsveteran med PTSD få snygga brudar.
Jag tror att din världsbild är pinsamt skev!
De flesta män är verkligen inte kravlösa, Men det finns den drös desperata som nog skulle ligga med vad som helst som har ett hål mellan benen.
Vad tror du?
Allt går att missförstå om man vill.
Det är mycket riktigt min tes och uppfattning.
De flesta män är verkligen inte kravlösa, Men det finns den drös desperata som nog skulle ligga med vad som helst som har ett hål mellan benen.
Allt går att missförstå om man vill.
Det är mycket riktigt min tes och uppfattning.