• Janina95

40+2, slempropp, värkar m.m.

Halloj! Igår började jag känna av mensvärk i både mage och rygg.
    Idag på morgonen gick slemproppen, efter det har jag haft värkar iprincin hela dagen, dom är fortfarande oregelbundna.
    Och nu började magen mullra, är mullrandet ett tecken på att vattnet kan gå snart?
    PS. Detta är första barnet. 

• Svar på tråden 40+2, slempropp, värkar m.m.
  • Anonym4848
    Janina95 skrev 2022-04-14 21:38:20 följande:
    40+2, slempropp, värkar m.m.

Halloj! Igår började jag känna av mensvärk i både mage och rygg.
    Idag på morgonen gick slemproppen, efter det har jag haft värkar iprincin hela dagen, dom är fortfarande oregelbundna.
    Och nu började magen mullra, är mullrandet ett tecken på att vattnet kan gå snart?
    PS. Detta är första barnet. 

Vet inte riktigt vad du menar med mullra..men det är ju rätt vanligt att man blir lite körig i magen innan det sätter igång. För mig blev förloppet väldigt snabbt; hon föddes 5 timmar efter första klänningen. Men jag fick springa på toa vid varje värk i början och har hört fler med samma upplevelse. 
  • Anonym4848
    Anonym4848 skrev 2022-04-14 22:37:42 följande:
    Vet inte riktigt vad du menar med mullra..men det är ju rätt vanligt att man blir lite körig i magen innan det sätter igång. För mig blev förloppet väldigt snabbt; hon föddes 5 timmar efter första klänningen. Men jag fick springa på toa vid varje värk i början och har hört fler med samma upplevelse. 
    Känningen, inte klänningen haha

Lycka till!
  • Janina95
    Anonym4848 skrev 2022-04-14 22:38:25 följande:
    Känningen, inte klänningen haha

Lycka till!
    Hehe! ????

Menar att det bullrar i magen typ som gaser eller typ hunger.. 

Okej, tack så mycket ????????
  • Janina95
    Nu får jag rätta mig Tungan ute
    Gick tydligen inte att skicka emojis från tel, utan bara använda dom finns här TystBabyCool
Svar på tråden 40+2, slempropp, värkar m.m.