Graviditetssymtom efter ÄL 2022
Hej,
Som rubriken lyder, vad har ni för symtom efter ÄL som misstänker graviditet? Hur tidigt började ni känna dessa?
Kärlek
Hej,
Som rubriken lyder, vad har ni för symtom efter ÄL som misstänker graviditet? Hur tidigt började ni känna dessa?
Kärlek
Innan min första graviditet (som slutade i MA) så kändes det som att jag skulle få magkatarr veckan innan mens. Hade ett konstant sug i magen, ungefär som när man är hungrig. Plussade igår igen men denna gången har jag inte känt några som helst symptom mellan ÄL och plusset.
Puff
yrsel när jag ställt mig upp snabbt, att det hugger till i ljumskarna när jag nysit eller hostat, även molvärk och metallsmak i munnen. Dessa är de symtom som kommit innan bim. Runt bim har jag fått ömma bröst och blivit sjukt trött.
Jag fick en pirrande och stickande känsla i nedre delen av magen, spända bröst, molvärk som kändes som mensvärk.. visste att jag var gravid trots att jag aldrig varit det förr. Blev dock missfall BIM+3. Under den korta tiden hann jag kräkas av mitt morgonkaffe samt bli extremt åksjuk när jag åkte bil också.