Litenblomma88 skrev 2022-04-07 11:17:42 följande:
Hej!
Med andra barnet var jag bergsäker på att jag var i vecka 8+2 när jag bokade privat ul, när jag kommer dit blev tillbakaflyttad en vecka. Så visst kan det vara så att man inte alls vet när ägglossningen skedde, jag tänker att om läkaren sa att det man såg ser normalt ut så ha lite is i magen, det kan ju faktiskt vara så att ägglossningen bökat lite. Har du tagit något test?
Tack för ditt svar! Jag tog ett gravtest på väääldigt urvattnat kiss (hade druckit massvis innan) och det visade direkt superstarkt streck. Jag mår fortfarande illa och har ont i brösten. Jag hade ju en del bitar kvar från ett tidigare missfall så jag gjorde en skrapning av kvarvarande delar innan min mens kom och kan tänka mig att min menscykel då blev väldigt förändrad? Så jag har iiiingen aning om när jag hade ägglossning. Läkaren sa att han tyckte sig mäta fostret till 6+2 medan mina beräkningar sa 7+2 utifrån sista mensdagen. Men det jag funderar över nu är om det är normalt att hjärtat då inte slår än? Han sa att allt annat såg bra ut, mest att jag låg så off vs. min egen beräkning?