• QueenLH

Är jag gravid eller inte?

Hej jag undrar om någon har varit med om liknande. Jag har haft lite gravid symtom det senaste ( men de kan också va att jag inbillar mig för jag vill) men så tog jag gravtest för 5dagar sedan som visade negativt? men glömde slänga testet och 10 min efter tiden så va de ett +.

jag vet att man inte ska läsa efter tiden men blev förvirrad så jag tog ett till dagen efter och de blev likadant. men i förrgår skulle jag fått mens men de blev inte något. MEN nu idag så vaknade jag och hande lite mens, men de blev mindre än 3droppar iprincip. Så jag vet inte vad jag ska tro. Har lite mensvärk dock men inte mer än så just nu?

någon som har någon erfarenhet av detta?

• Svar på tråden Är jag gravid eller inte?
  • Anonym (W)

Ja det har hänt mig en gång och jag var gravid. Du säger att detta var flera dagar sedan så du bör ju dock plussa inom tidsramen nu om du är gravid så det är väl bara att testa.

• QueenLH
    Anonym (W) skrev 2022-04-05 17:49:56 följande:

Ja det har hänt mig en gång och jag var gravid. Du säger att detta var flera dagar sedan så du bör ju dock plussa inom tidsramen nu om du är gravid så det är väl bara att testa.

Aa jag är bara så rädd för att få ett till negativt bara Skäms men jag  får väl vara ta och göra de. Men testade du för tidigt då tror du?
  • Anonym (Anonym)

Mycket möjligt att du är skengravid kanske. Vänta någon dag och se om mensen kommer

• Anonym (Betty)

Jag har varit med om liknande och inte varit gravid men också varit gravid och blött ytterst lite vid BIM så det är bara att vänta 1-2 dagar, testa igen om inte mensen dragit igång :) 

• QueenLH
    Anonym (Betty) skrev 2022-04-05 21:04:47 följande:

Jag har varit med om liknande och inte varit gravid men också varit gravid och blött ytterst lite vid BIM så det är bara att vänta 1-2 dagar, testa igen om inte mensen dragit igång :) 

Men de är väl ganska normalt att blöda lite vid BIM väl? Så lite hopp finns de kanskeGlad men är de bara jag eller känns de lite som att CB ofta har lite oklara testresultat?
Svar på tråden Är jag gravid eller inte?