• Anonym (Nyfiken...)

Fantiserar om andra tjejer.

Det är en så "konstig" tanke som inte släpper. Jag är kvinna.
    Jag vill verkligen inte vara otrogen (är gift med en man)  har liksom inget behov av det,  men ändå kan jag inte släppa tanken på att slicka en annan f*tta, fantiserar ofta om hur jag skulle göra och hur det skulle kännas.... Blir så sjukt kåt av bara tanken att slicka en annan tjej till orgasm. ???????? 
    Hur gör ni vid såna här tankar? 

• Svar på tråden Fantiserar om andra tjejer.
  • Anonym (Dark attic)

Hade likadana fantasier som du i många år och till slut gav jag efter och levde ut dem och jag har inte ångrat mig en sekund. Jag är kvinna och jag känner att jag är skapt för att vara med andra kvinnor. Vill inte se åt en man igen. Slicka fitta är helt fantastiskt underbart. Följ ditt hjärta och testa om du skulle bli singel vill säga. Livet är kort,en klyscha jag vet men det är verkligen så. Lycka till. 

• Anonym (Nyfiken...)
    Anonym (Dark attic) skrev 2022-04-05 00:30:30 följande:

Hade likadana fantasier som du i många år och till slut gav jag efter och levde ut dem och jag har inte ångrat mig en sekund. Jag är kvinna och jag känner att jag är skapt för att vara med andra kvinnor. Vill inte se åt en man igen. Slicka fitta är helt fantastiskt underbart. Följ ditt hjärta och testa om du skulle bli singel vill säga. Livet är kort,en klyscha jag vet men det är verkligen så. Lycka till. 

Tack för svar. 
    Ja, jag är rädd att jag kommer ångra mig om jag inte provar ???? 
    Blir så less på att jag inte testade när jag var singel, det är ju inte så att man inte haft chansen att söka efter någon.... Men då har man varit för feg, nu när jag inte är det,  då är det bara en fantasi. 
  • Anonym (I feel you)

Ååh jag känner likadant! så jävla sugen på att få slicka en härlig fitta och smeka bröst. jag är gift men gudars vad jag vi prova ändå och min man har inget emot om jag vill testa. jag hittar ingen alls, bara en massa konstiga betalsidor så inget tips där mer än om du skulle vilja prata privat om hela grejen. 

• Gbgman73a

Om min sambo ville träffa en annan tjej så skulle det vara helt okej med mig. Jag hade velat medverka på ett hörn. Älskar öppensinnade människor. 

Svar på tråden Fantiserar om andra tjejer.