Snälla döm mig inte
ok vart ska jag börja. 17 år gammal var jag för 10 år sen och träffade mitt livs kärlek som behandla mig som en prinsessa efter tre år tillsammans han gjorde slut pga massor privat som hände i hans liv men även för han skulle flytta utomlands för plugga
Eftre två år gifte jag mig med någon annan, gick väldigt fort. flyttade till hans stad 6 timmar bort och fick två barn som idag är 5 och 2
Han behandlar mig som skit, hotar mig, ingen respekt, ingen kärlen INGENTING, kallar mig för saker osv. jag vill såklart skilja mig men vågar inte pga ekonomisk men även för mina två barn.
Jag pratar med mitt ex en gång om året, har gått nu 10 år, vi pratar bara som vänner och det är typ hej allt bra hoppas du mår bra osv, han nämner aldrig mina barn. Jag ä så kär i honom, han fpr mig må så bra, om det kommer en dag där han säger kom vi blir tillsamams jag kan flytta till din stad osv så ger jag upp ALLT jag har för hans skull, men jag tror inte han vill ha någon med två barn. Jag känner jag kan vänta på honom 10 år också bara för att bli tillsammans med han