• KANIN122lillt

Min kille/ex bad mig välja mellan han och mina barn

Jag är i en sjuk sits. det tog slut mellan mig och min kille för han bad mig säga upp vårdnaden och aldrig mer prata eller träffa mina barn igen för han vill att jag endast ska tillhöra honom. Han är förövrigt en sjuk kontrollerande och svartsjuk människa. känner mig så ledsen för jag älskar han så otroligt mycket. Jag kollar på mina barn och de är änglar. Hur kan man ha hjärta till detta? 

• Svar på tråden Min kille/ex bad mig välja mellan han och mina barn
  • Magical

För att han är en idiot. Det förstår man av din andra tråd också

Men du ÄR inte i en sjuk sits. Det är ju slut. Det sjuka var innan, när ni var ihop. Var jäkligt glad att det är slut!

• Miramara

Ja, det är sjukt. Så sjukt att det inte liknar något. Jag hoppas att du aldrig aldrig går tillbaka till honom. Han är en fullständigt empatibefriad person som manipulerar dig, som vill äga, kontrollera och dominera. En psykopat. Blocka honom, avsluta all kontakt, gå i terapi, krama dina barn hårt hårt och lova dem varje dag att aldrig någonsin ge upp dem.

• Dilf

Tycker det känns lite oroväckande att du ens skriver så här.
    Jag hoppas du förstår att han är sjuk i huvet!
    Bara be han dra åt helvete och bryta kontakten helt!!
    Har du ens ett minsta tvivel bör du nog gå och prata med någon..

• Shakira88

Det är hans tanke ja, inte din. Så njut av dina barn och gå vidare utan honom

• waliiz

Du ska verkligen följa råden i denna tråd. Eftersom du gjort en tråd så måste du någonstans tvivla på att det är rätt hur han beter sig. Spring för fan! Kapa alla band

• Pinotage

Snubben är allvarligt personlighetsstörd - han är bortom räddning - och du har inget val annat än att hålla dig långt borta från honom.

• Drottningen1970

Tja. Ni kanske verkligen är som gjorda för varandra då du fortfarande älskar honom trots detta.

För normala föräldrar skulle såklart kärleken dö på fläcken om någon krävde nåt dylikt och bytas ut mot hat och förakt. Men du älskar honom ändå?.

• linnerle

För en kvinna kommer alltid hennes kids i förstahand. Och det är många killar/män som inte är så värst förtjusta att komma i "andra hand". 

• KANIN122lillt

Men får man inte ta de om man väljer att gå in i en relation med en kvinna som har barn Sen tidigare?

Svar på tråden Min kille/ex bad mig välja mellan han och mina barn