Min fru ska träffa annan man för sex?
Det är så att jag och min fru är i 40 års ålder och varit lycklig gifta i 20 år.Jag har haft fantasier att min fru ligger med andra män i 10 år, Har pratat om det med henne men hon har vägrat göra det och tyckt det var sjukt beteende och jag har accepterat att hon inte vill, Men allt åren gick så kom det mer snack om andra män i sängen och jag upplevde att min fru blev mer och mer kåt av tanken på det och hon började prata allt mer i sängen hur skönt det skulle vara men att någon annan knullade henne..
Efter några år kom det fram att hon kunde tänka sig att ligga ensam med någon snygg man hon är tänd på, fast inte tillsammans med mig och i trekant.
Sedan några månader tillbaka har hon börjat chatta med andra män på olika sidor och börjat byta bilder, Hon tycker att det känns konstigt men är oerhörd spännande, sexet har blivit mycket bättre sedan dess, aldrig upplevt att hon har varit så tidigare blöt och kåt som nu när hon börjat chatta och utbytta nakenbilder.
Sedan några veckor tillbaka har hon börjat skriva med 15 år äldre man som ser bra ut och det har gått så långt att dem har varit på träff tillsammans och kysst varandra, jag känner mig inte det minsta svartsjuk, är oerhört glad för hennes skull då hon gifte sig ung med mig och har bara haft sex med mig i hela sitt liv.
Jag älskar min fru av hela mitt hjärta och det är nog en av orsakerna att jag vill att hon ska ha sex med andra män och testa saker i livet innan man blir för gammal. Nu börjar det närma sig att hon ska träffa den andra mannen ensam på hotellet och ha sex. Min fru är 40 år och ser väldigt bra ut och är attraktiv, den andra mannen har fru och barn och utifrån den konversationen jag sett så verkar han få känslor för min fru som ser jättebra ut och är 15 år yngre, han pratar mycket hur olycklig han är sitt förhållande och vill skiljas och starta nytt liv med min fru, konstigt kan jag tycka att man skriver så redan efter några veckor chattande.
Jag har frågat min fru hur hon känner och hon säger att hon besvarar hans kärlek i chatten då hon är jätte tänd på honom och han verkar vara en fin man och att det känns bra med uppskattning hon får av honom men att hon inte är alls kär i han. Hon säger att hon älskar mig och att hon gör det här för min skull och skulle aldrig vara otrogen mot mig om jag inte ville det och har aldrig haft det i sina tankar förrän jag började prata om mina fantasier. Som jag skrev tidigare så är jätteglad för hennes skull att hon känner fjärilar i magen efter 20 års förhållande och att hon ska ha sex med annan man som hon går igång på.
Ju närmare tiden närmar sig för deras träff börjar mer och mer tänka på om det här kan påverka våra förhållande åt det negativa i längden. Jag vet att jag är inte svartsjuk kommer älska henne ännu mer, men är osäker hur hon kommer att ta det efter att hon varit med honom? tänk om hon blir kär i honom och vill skiljas?? man kan inte precis styra över känslor. vi har pratat om det och hon försäkrar mig att det inte kommer vara något mellan honom och henne då dem är i olika faser i livet. Skulle tycka att vore jättetråkigt om vi separerade då jag själv insisterade på att hon ska träffa någon.
Har ni varit i samma situation? hur har det gått för er?