• Anonym (Salle45)

Min fru ska träffa annan man för sex?

Det är så att jag och min fru är i 40 års ålder och varit lycklig gifta i 20 år.
    Jag har haft fantasier att min fru ligger med andra män i 10 år, Har pratat om det med henne men hon har vägrat göra det och tyckt det var sjukt beteende och jag har accepterat att hon inte vill, Men allt åren gick så kom det mer snack om andra män i sängen och jag upplevde att min fru blev mer och mer kåt av tanken på det och hon började prata allt mer i sängen hur skönt det skulle vara men att någon annan knullade henne..
    Efter några år kom det fram att hon kunde tänka sig att ligga ensam med någon snygg man hon är tänd på, fast inte tillsammans med mig och i trekant.

Sedan några månader tillbaka har hon börjat chatta med andra män på olika sidor och börjat byta bilder, Hon tycker att det känns konstigt men är oerhörd spännande, sexet har blivit mycket bättre sedan dess, aldrig upplevt att hon har varit så tidigare blöt och kåt som nu när hon börjat chatta och utbytta nakenbilder.
    Sedan några veckor tillbaka har hon börjat skriva med 15 år äldre man som ser bra ut och det har gått så långt att dem har varit på träff tillsammans och kysst varandra, jag känner mig inte det minsta svartsjuk, är oerhört glad för hennes skull då hon gifte sig ung med mig och har bara haft sex med mig i hela sitt liv.
    Jag älskar min fru av hela mitt hjärta och det är nog en av orsakerna att jag vill att hon ska ha sex med andra män och testa saker i livet innan man blir för gammal. Nu börjar det närma sig att hon ska träffa den andra mannen ensam på hotellet och ha sex. Min fru är 40 år och ser väldigt bra ut och är attraktiv, den andra mannen har fru och barn och utifrån den konversationen jag sett så verkar han få känslor för min fru som ser jättebra ut och är 15 år yngre, han pratar mycket hur olycklig han är sitt förhållande och vill skiljas och starta nytt liv med min fru, konstigt kan jag tycka att man skriver så redan efter några veckor chattande.
    Jag har frågat min fru hur hon känner och hon säger att hon besvarar hans kärlek i chatten då hon är jätte tänd på honom och han verkar vara en fin man och att det känns bra med uppskattning hon får av honom men att hon inte är alls kär i han. Hon säger att hon älskar mig och att hon gör det här för min skull och skulle aldrig vara otrogen mot mig om jag inte ville det och har aldrig haft det i sina tankar förrän jag började prata om mina fantasier. Som jag skrev tidigare så är jätteglad för hennes skull att hon känner fjärilar i magen efter 20 års förhållande och att hon ska ha sex med annan man som hon går igång på. 
    Ju närmare tiden närmar sig för deras träff börjar mer och mer tänka på om det här kan påverka våra förhållande åt det negativa i längden. Jag vet att jag är inte svartsjuk kommer älska henne ännu mer, men är osäker hur hon kommer att ta det efter att hon varit med honom? tänk om hon blir kär i honom och vill skiljas??  man kan inte precis styra över känslor. vi har pratat om det och hon försäkrar mig att det inte kommer vara något mellan honom och henne då dem är i olika faser i livet. Skulle tycka att vore jättetråkigt om vi separerade då jag själv insisterade på att hon ska träffa någon.
    Har ni varit i samma situation? hur har det gått för er? 
  • Svar på tråden Min fru ska träffa annan man för sex?
  • Anonym (A)

Om du oroar dig för att hon ska lämna dig så borde du inte tillåta att hon ligger med andra.

• Anonym (Salle45)
    Anonym (A) skrev 2022-03-31 08:43:20 följande:

Om du oroar dig för att hon ska lämna dig så borde du inte tillåta att hon ligger med andra.

Det är inte så precis att man kan hålla någon ifall den andra personen vill skiljas, 
    Som jag nämnde i tråden så älskar jag min fru och om hon skulle gå det steget (det tror jag inte då vi pratat mycket om det)  så skulle jag ändå vara glad för hennes skull bara hon är lycklig.
  • Anonym (A)
    Anonym (Salle45) skrev 2022-03-31 08:47:36 följande:
    Det är inte så precis att man kan hålla någon ifall den andra personen vill skiljas, 
    Som jag nämnde i tråden så älskar jag min fru och om hon skulle gå det steget (det tror jag inte då vi pratat mycket om det)  så skulle jag ändå vara glad för hennes skull bara hon är lycklig.
    Nej, men det ökar risken markant.

Sen fattar jag inte din fru heller, hon lurar honom, dessutom väldigt medvetet, till att tro att det är nåt djupare emellan dem, vilket spär på hans egen olycka och kan förstöra hans relation. Är hans fru ok med att han ligger med andra förresten? Om hon nu ska ligga med nån så kan hon väl ta nån där hon inte riskerar att förstöra hela hans liv, och ffa inte luras!
  • Anonym (Mannen som blev ex)

För mig så var det ungefär samma sits yngre kille hon kärade ner sig efter andra gången dom träffades, han använde henne som en språngbräda att ta sig ut ur sitt förhållande. 3 år sen det hände, hon vill inte tillbaka till det liv hon hade utan hon vill vara fri.

• Anonym (Salle45)
    Anonym (Mannen som blev ex) skrev 2022-03-31 08:55:31 följande:

För mig så var det ungefär samma sits yngre kille hon kärade ner sig efter andra gången dom träffades, han använde henne som en språngbräda att ta sig ut ur sitt förhållande. 3 år sen det hände, hon vill inte tillbaka till det liv hon hade utan hon vill vara fri.

Var det någon ni pratade länge och diskuterade innan? hur gamla är ni?
    Jag och min fru har pratat ganska mycket om det här,  
    Anonym (Salle45) skrev 2022-03-31 09:10:44 följande:
    Var det någon ni pratade länge och diskuterade innan? hur gamla är ni?
    Jag och min fru har pratat ganska mycket om det här,  
    Vi är 40+, var gifta i 20+ år innan det hände, och jag började prata om det för länge sedan ,men hon var inte intresserad då , men hon började prata om det några år före vi beslutade oss om träffen, första träffen var vi överens om andra träffar var bakom min rygg tills hon sa vad hon gjort och ville skiljas.
  • Anonym (Salle45)
    Anonym (Mannen som blev ex) skrev 2022-03-31 09:27:52 följande:
    Vi är 40+, var gifta i 20+ år innan det hände, och jag började prata om det för länge sedan ,men hon var inte intresserad då , men hon började prata om det några år före vi beslutade oss om träffen, första träffen var vi överens om andra träffar var bakom min rygg tills hon sa vad hon gjort och ville skiljas.

Det var tråkigt, tror nog det berodde på att hon vile skiljas innan träffen och den andra killen var inte orsaken då hon är inte med honom nu.
    Anonym (Salle45) skrev 2022-03-31 10:11:58 följande:

Det var tråkigt, tror nog det berodde på att hon vile skiljas innan träffen och den andra killen var inte orsaken då hon är inte med honom nu.
    Ja kanske, men jag märkte inte att vi hade det dåligt i förhållandet. men uppenbarligen så var hon missnöjd.
  • Dr Nail

Fy fan. Finns verkligen sådana män på riktigt? Eller är troll?

• Anonym (suck)
    Dr Nail skrev 2022-03-31 10:41:46 följande:

Fy fan. Finns verkligen sådana män på riktigt? Eller är troll?

De finns på riktigt tyvärr.
Svar på tråden Min fru ska träffa annan man för sex?