• boinflipp

Grav- ägglossningstest båda POSITIVA

Hej,

jag har testat 3 olika ägglossningstest dem senaste 2 veckorna. 

RFSU - testade deras vanliga test, visade svag linje men inte mer en så.

CLEABLUE DIGITAL LILA -  testade några dagar senare och den har blinkat smiley 4-5 dagar och läst att den kan strula. 

så byte nu till NATURAL CYCLE - för 3 dagar sen gjorde jag både ett ägglossningstest och ett gravtest som visade negativt. Men för skoj skull testade jag idag 19:50 och 20:10 (samma kiss från samma mugg) resultat:

ägglosningatest 1 19:50 - visar ett streck men inte 100%

ägglosbings test 2 20:10 - visar som innan
    gravtest 1 20:10 - visade ett svagt streck.

ska testa imorgon med morgon urinet. Men har någon varit med om liknande? eventuellt om någon vet varför båda visar streck?

GRÖN - ägglossningstest 
    BLÅ - graviditetstest 

• Svar på tråden Grav- ägglossningstest båda POSITIVA
  • Jag är bara jag
    boinflipp skrev 2022-03-23 20:43:56 följande:
    BIM -8 dagar
    Så himla tidigt är det inte ens säkert ett befruktat ägg har fäst. Vänta många dagar innan nästa test.
  • MissFamiljeliv

Hej! Jag vet att 

detta inte angår mig, men måste fråga?
    jag tog detta testet för vi försöker skaffa barn och min mens har inte kommit sen jag tog ur min p stav (snart 1 månad sen) och tog detta ägg test och det visar negativt men när jag tar bort för att slänga testet så står det 2 sträck (mycket Synligare i verkligheten) så måste fråga vad jag ska tro!?

• svansmamman
    MissFamiljeliv skrev 2022-03-29 11:04:45 följande:

Hej! Jag vet att 

detta inte angår mig, men måste fråga?
    jag tog detta testet för vi försöker skaffa barn och min mens har inte kommit sen jag tog ur min p stav (snart 1 månad sen) och tog detta ägg test och det visar negativt men när jag tar bort för att slänga testet så står det 2 sträck (mycket Synligare i verkligheten) så måste fråga vad jag ska tro!?

Ägglossningstest ger alltid två streck, det är styrkan på det ena strecket som avgör om det är positivt eller ej. Med andra ord betyder det ingenting. :)
Svar på tråden Grav- ägglossningstest båda POSITIVA