Min son slå mig
Mitt namn är Lya jag har 17åring snart 18år han slå mig varje gång han bor hus mig han börjar slå mig när han fick mat, jag vet inte om maten gör honom någonting.
Mitt namn är Lya jag har 17åring snart 18år han slå mig varje gång han bor hus mig han börjar slå mig när han fick mat, jag vet inte om maten gör honom någonting.
Det där låter ju inte sunt alls. Slår han dig bara från ingenstans? Du behöver nog prata med socialtjänsten och få stöd!
Ja det sant han brukar slå skol barnen när han för lite han träffade många pub det hjälpte inte jag skickade i mitt land det hjälpte ingenting han blev mycket nu, när han åt han börja säga dumt ord och han stresserar så mycket.
Ring kvinnofridslinjen.... vuxna söner som slår sina mammor är tyvärr inte så ovanligt, förstår om det är svårt att våga polisanmäla, men oavsett så behöver du hjälp och stöd. Om du söker stöd hos kvinnofridslinjen kan de ge dig råd och stöd och vägledning och om kommunen ger dig stöd kräv tolk, så att du förstår vad som sägs.....