• Anonym (H)

Han har blivit kåtare, otrohet?

Min kille har gjort några försök till att vara otrogen men inte lyckats. iaf inget jag vet om. Tjejerna har oftast vetat om vem jag är o hört av sig o berättat att min kille raggar på dom. får kolla hans mobil när jag vill och ser inte nåt konstigt alls.. men senaste veckorna så har killen blivit annorlunda när det gäller det sexuella... han brukar nöja sig med att ha sex i sovrummet och då variera mellan 2 ställningar och så... tar även tid för han att komma och visa gånger kommer han inte. Medans sebaste veckorna har han tagit initiativet och velat ha sex på diskbänken, i soffan och andra ställen. Även stönar och säger hur skönt det är vilket han inte gjort så mycket Tidigare. Han kommer Dessutom fortare och verkar sugnare.. vill dessutom testa ställningar vi inte gjort så mycket. Är det ett tecken på otrohet? Har inte klagat på vårat sexliv så vet inte va de här kommer ifrån... visst Kanske inte är värsta grejen egentligen, men med tanke på hur det varit så är det ju det.. 

• Svar på tråden Han har blivit kåtare, otrohet?
  • Anonym (Katten96)

Nja behöver inte vara otrohet. Min kille blir jätte sugen när han har kollat porr. Vill ofta prova göra det han har sett.

• Anonym (K)

Låter mer som att han tittat på porr. Eller har han åkt på kryssning med polarna...? ;)

• Friger

Låter ju nästan som att älskarinnan lämnat honom snarare, på beskrivningen att döma...

• Anonym (.)

Tror han lyckades vara otrogen på den där kryssningen han åkte på.

• Anonym (H)
    Anonym (.) skrev 2022-03-16 14:45:14 följande:

Tror han lyckades vara otrogen på den där kryssningen han åkte på.

Va Nej!!
  • bubbelvattnet

det jag reagerar på i din text  är inte hans förändrade sexuellt drift utan snarare hur du beskriver ?försök till otrohet som inte lyckas?. om du redan vet att han går omkring med vilja, och även agerar utifrån den, att ligga med andra, varför älta andra frågor? Antingen är du okej med beteendet eller inte, hans agerande verkar ganska tydligt

• Anonym (jösses)

Men herregösses... sitter du fortfarande och startar nya trådar om detta?

Hur många trådar ska du starta innan du förstår att du behöver vård?
    Du behöver porfessionell hjälp för att ta dig ur ett idiotförhållande med en idiotman inte 150 trådar på FL.

• Seath Martin

Visst kan bekräftelse från en annan kvinna bättra på sexlusten och förmågan. 

jag upplever det själv just nu
    . Det har alltså inte gått från det oskyldig stadiet till fysisk otrohet med den andra kvinnan. Jag är sexuellt intresserad av henne den andra. Men jag vet inte om hon är det. Tror bsra hon gillar min karaktär och tycker jag är snygg.

men om sexlivet blir bättre med frun på det här sättet är det väl win-win?

Svar på tråden Han har blivit kåtare, otrohet?