Pojke eller flicka? ????

Har en Pojk sen innan och jag Tror enligt nub theory att det är en pojk där inne i magen. Detta är ifrån v.12+5, jag hade dock verkligen velat haft en flicka ????
Har en Pojk sen innan och jag Tror enligt nub theory att det är en pojk där inne i magen. Detta är ifrån v.12+5, jag hade dock verkligen velat haft en flicka ????
Inte så här tidigt nej.. har Sett andra lägga ut ultraljudsbilder och just om samma fråga (kön ofta baserat på nub theory) Utan att de blivit ifrågasatta, alla har sina anledningar :)
Inte så här tidigt nej.. har Sett andra lägga ut ultraljudsbilder och just om samma fråga (kön ofta baserat på nub theory) Utan att de blivit ifrågasatta, alla har sina anledningar :)
Det är en pojk-nub.
Pojke.
Pojke
Tack för svaren! :)
Hur ser ni att det är pojke? Jag ser rak nub , mina flickor såg ut så i vecka 12.
Hur ser ni att det är pojke? Jag ser rak nub , mina flickor såg ut så i vecka 12.
Hm, här ser jag också tjejnub, så spännande detta är. Kommer du ta reda på könet via Rul?
När jag blev gravid andra gången trodde jag verkligen att det var pojke, min magkänsla var så otroligt stark och jag kallade bebisen för han i 9 månader, ut kom flicka som från första sekund var älskad. Jag var dock lite orolig hur allt kommer gå ifall min magkänsla inte stämde och jag i smyg önskade att få uppleva en av varje. Nu spelar det absolut ingen roll men jag gick runt och tänkte på könet på bebisen i 9 månader.
jag kommer absolut ta reda på kön, kan inte låta bli, man blir ju tokig av att inte veta känner jag :p
åh känner lite igen mig, jag har en son på 1 år nu aå jag skulle vilja ha en tjej också men det är klart man blir glad oavsett men trots alla pojk Gissningar på en annan sida så går man och hoppas ändå och det är väl det som blir så fruktansvärt jobbigt när man verkligen vill något :/
det blir ett barn iallafall och tur är ju det :D
Okej tack för svaret! :)