Analplugg?
Jag har en gång provat analplugg. Mycket upphetsande stt föra in. Väl inne - ointressant. Äckligt att ta ut. Era erfarenheter?
Jag har en gång provat analplugg. Mycket upphetsande stt föra in. Väl inne - ointressant. Äckligt att ta ut. Era erfarenheter?
Har testat ett flertal gånger. Kan tyvärr numera konstatera att tyvärr blir det inte alls den fantastiska effekt som många andra pratar om.
Jag har inte lyckats känna det där med prostata stimulans som så många talar lyriskt om. Jag blir uppfylld och det känns ju lite typ sexigt förbjudet på nåt sätt men tyvärr funkar ingen av mina tre pluggar eller min analvibrator på mig - känner helt enkelt inget speciellt trots många försök som sagt.
Min fru är helt ointresserad av alla anala lekar tyvärr - varje gång jag är i närheten med nåt finger eller tungan eller så markerar hon nej tack tyvärr.
Så tyvärr - det verkar inte fungera på mig SUCK. Hade verkligen velat känna det så många snackar om...
Det är liksom två varianter plugg som bara sitter där mest mentalt upphetsande och känslan av att vara uppfylld. Ger lite starkare orgasm tycker jag.
Den andra varianten är sådana som jag gjort själv som är mer utdragen som en kon och så slät som möjligt för minsta friktion. Då tycka ut den och nypa in den så att den rör sig in och ut. Det gillar jag verkligen ????.
Helt klart överskattat. En liten dildo är trevligare, män har ju en prostata att stimulera så kanske för dem? Det som är skönt i rumpan för oss är själva ringen.