Detta kan ju inte vara möjligt?
Hade ju ägglossning nyss och plussa så tidigt? Ska testa i morgon igen med ett annat test. Är det någon som har erfarenheter? .
Hade ju ägglossning nyss och plussa så tidigt? Ska testa i morgon igen med ett annat test. Är det någon som har erfarenheter? .
En till bild
Om du hade äl igår kan du självklart inte testa positivt idag. Varför testa dagen efter?
Med största sannolikhet hade du äl betydligt tidigare, för jag tycker att testet ser positivt ut! När hade du senast mens?
Betedde sig mensen normalt? Tänker att ett alternativ är att du fick ett tidigt mf och därför har en det hcg kvar i kroppen som testet reagerar på. Tror att det allra tidigaste man kan plussa är på typ äl +6
Hade mens som vanligt i 7 dagar . Måste vara fel på testet.
Tog ut min spiral förra månaden så detta var min första mens. Och den va som vanligt .
Tog ut min spiral förra månaden så detta var min första mens. Och den va som vanligt .
Ja jag ska prova detta tack för ditt svar ????
Oj skulle göra smile men blev frågetecken ????
Det var hormon spiral. Känner mig illamående och trött som jag gjorde med mina 4 andra graviditeter. Och hade test hemma så prova på skoj har både råd och lite kul så varför inte????
Det var hormon spiral. Känner mig illamående och trött som jag gjorde med mina 4 andra graviditeter. Och hade test hemma så prova på skoj har både råd och lite kul så varför inte????
Hur har det gått för dig?