• alraospe84

Detta kan ju inte vara möjligt?

Hade ju ägglossning nyss och plussa så tidigt? Ska testa i morgon igen med ett annat test. Är det någon som har erfarenheter? .

• Svar på tråden Detta kan ju inte vara möjligt?
  • Symetrical

Med största sannolikhet hade du äl betydligt tidigare, för jag tycker att testet ser positivt ut! När hade du senast mens?

• Symetrical

Betedde sig mensen normalt? Tänker att ett alternativ är att du fick ett tidigt mf och därför har en det hcg kvar i kroppen som testet reagerar på. Tror att det allra tidigaste man kan plussa är på typ äl +6

• alraospe84

Tog ut min spiral förra månaden så detta var min första mens. Och den va som vanligt . 

• Jag är bara jag
    alraospe84 skrev 2022-03-11 18:46:22 följande:
    Tog ut min spiral förra månaden så detta var min första mens. Och den va som vanligt . 
    Men varför då testa så hysteriskt mycket för tidigt? Vänta med gravtest till åtminstone 12 dagar efter äl.
  • Symetrical
    alraospe84 skrev 2022-03-11 18:46:22 följande:

Var det hormonspiral? Tänker att du ev kan ha haft äl tidigare och att blödningen var en reaktion på att du tagit ut spiralen..? Ta ett annat test och är det negativt kan du nog utgå från att det var fel på det här testet
  • alraospe84

Det var hormon spiral. Känner mig illamående och trött som jag gjorde med mina 4 andra graviditeter. Och hade test hemma så prova på skoj har både råd och lite kul så varför inte????

• Symetrical
    alraospe84 skrev 2022-03-11 19:31:36 följande:

Det var hormon spiral. Känner mig illamående och trött som jag gjorde med mina 4 andra graviditeter. Och hade test hemma så prova på skoj har både råd och lite kul så varför inte????

Helt rätt av dig, tycker jag. Bara att ignorera otrevliga kommentarer Flört uppdatera gärna när du vet mer!
Svar på tråden Detta kan ju inte vara möjligt?