• Anonym (I)

Förbjuda kryssningen... intentionerna säger mig

får eran partner åka iväg på partykryssning med sina kompisar? Min man som är småbarnspappa åkte nyligen. De va 2 nätter. han åkte med sina 5 killkompisar. 4 av dom är singlar. Förstår inte vittnen? Varför räcker inte det att gå ut och äta eller dra till en bar? Dom som åker partykryssning när dom har förhållande, är det för att vara otrogen?? vill gärna höra era Åsikter.

jag ville inte att han skulle åka men han sa att han bara ville dricka o ha en trevlig resa med sina vänner. ingen tanke alls på att vara otrogen. Han fixa upp sig rätt mycket inför kryssningen. Han gick till barberarn och frisören. Även köpte nya kläder och skor, duschade gjorde sig fräsch... annars brukar han typ aldrig köpa nya kläder, han Bryr sig inte alls om sitt skägg eller utseende. Och brukar låta håret och skägget växa fritt utan att han bryr sig.. men inför kryssningen fixa han upp sig rätt mycket. Tror ni tanken va otrohet??  

• Svar på tråden Förbjuda kryssningen... intentionerna säger mig
  • Postman
    Anonym (I) skrev 2022-03-09 13:45:24 följande:
    får eran partner åka iväg på partykryssning med sina kompisar? Min man som är småbarnspappa åkte nyligen. De va 2 nätter. han åkte med sina 5 killkompisar. 4 av dom är singlar. Förstår inte vittnen? Varför räcker inte det att gå ut och äta eller dra till en bar? Dom som åker partykryssning när dom har förhållande, är det för att vara otrogen?? vill gärna höra era Åsikter. jag ville inte att han skulle åka men han sa att han bara ville dricka o ha en trevlig resa med sina vänner. ingen tanke alls på att vara otrogen. Han fixa upp sig rätt mycket inför kryssningen. Han gick till barberarn och frisören. Även köpte nya kläder och skor, duschade gjorde sig fräsch... annars brukar han typ aldrig köpa nya kläder, han Bryr sig inte alls om sitt skägg eller utseende. Och brukar låta håret och skägget växa fritt utan att han bryr sig.. men inför kryssningen fixa han upp sig rätt mycket. Tror ni tanken va otrohet??  

Ja det hon mer än gärna få göra. Det unnar jag henne. Ser inga som helst problem med det.
  • Anonym (I)
    Postman skrev 2022-03-09 13:56:48 följande:

Ja det hon mer än gärna få göra. Det unnar jag henne. Ser inga som helst problem med det.
    Okej va bra, men min man har varit otrogen förut ... så känns mer som ett tillfälle att passa på att flirta. också skumt att gå med trasiga skor ocj smutsiga kläder till vardags. Men bry sig och fixa sig så fräsch för kryssningen 
  • Dr Nail

Nej det får hon inte. Hon får gå till centrum och handla, det får hon göra, men åka fucking båt men allt haram??? Över min döda kropp.

• Virriga Vera

Ja, det får han och jag hade blivit skogstokig om han hade åkt utan att duscha, med snygga kläder och uppfräschad.

Jag åker ofta iväg över helgen utan honom och den dagen han hade förbjudit mig hade det nog tagit slut.

• Postman
    Anonym (I) skrev 2022-03-09 14:03:13 följande:
    Okej va bra, men min man har varit otrogen förut ... så känns mer som ett tillfälle att passa på att flirta. också skumt att gå med trasiga skor ocj smutsiga kläder till vardags. Men bry sig och fixa sig så fräsch för kryssningen 

Ok så tråkigt, jag beklagar. Ja skulle min fru ha gått bakom min rygg tidigare så kanske man skulle resonera annorlunda.
  • Anonym (Maj)

Den dagen min man velat åka på en partykryssning hade jag sannolikt lämnat honom på studs, eftersom det är så oerhört sunkigt. Då hade något verkligen hänt med honom.

Däremot reser han utan familjen och är ute och äter med vänner och bekanta. Jag gör ju samma sak. 

• Anonym (Istället för att förbjuda)

Istället för att förbjuda och verka som en svartsjuk häxa och tyrann så kan en väl bli lägligt sjuk eller nåt vid sådana saker som gör en orolig så att han själv väljer att stanna hemma med mig istället.

En måste ju inte ta såna strider och riskera bråk varenda gång...finns ju liksom alternativ till det som också gör att han inte åker. Gäller bara att vara lite smart.

• Ocdmänniska

Skulle aldrig förbjuda min sambo att göra nått och han skulle aldrig förbjuda mig. Man måste lita på varandra i ett förhållande annars är det ingen mening 

• Anonym (Old)

Självklart får min partner åka på kryssning om så önskas. Ni verkar inte ha så bra förtroende för varandra TS.

• Anonym (Reality check)

Jag äger inte min partner så ja, han får göra vad han vill. Man kan alltid förklara hur man känner inför en sån sak men han väljer själv.

Vill han vara otrogen så behöver han ingen kryssning för det, det skulle kunna hända på lunchen vilken dag som helst eller om han blir "sen" hem efter jobbet eller ska hälsa på någon eller tusen andra ursäkter. Sen att han piffar till sig måste inte alls vara för planerad otrohet, kan lika gärna vara att han bara vill känna sig fin för en gångs skull. Du planerar säkert inte otrohet heller varje gång du går till frissan....

Svar på tråden Förbjuda kryssningen... intentionerna säger mig