• Zelda2020

Hej

Jag bor med min man hans vuxna son 20 år o i in dotter 21 år. Min mna o jag har ett företag ihop o hans son jobbar där.
    Sonen rum ser ut som en bomb mediciner energidryck godis över hela skrivbordet luktar illa hela rummet. Jag kan snart inte gå förbi där utan att Målilla. Han är överviktig o hjälper inte till ett skit hör hemma. Pappan bara försvarar han o bryr sig inte. Säger jag något bli han bara sur. 
    Han snarkar så mycket och går bara upp i vikt. Duschar högst 1 gång i veckan byter ej kalsonger mellan. På jobbet så springer pappan bara o plockar efter han säger  jag något blir han bara sur.. 
    Han luktar så illa på jobbet att jag mår illa av det. 
    Jag lagar mat men får aldrig ett tack eller hjälp av han. Börjar verkligen tröttna på detta. 
    Desperat bonusmamna

• Svar på tråden Hej
  • Mortiscia80

Eftersom pappan inte lyssnar så har du bara en sak att göra, ställa ultimatum. Antingen görs något åt den äckliga situationen med hans son eller så flyttar du.

• Magical

Vad är sonens bakgrund? Det här kan väl knappast ha kommit från tomma intet? 

Hygien förr kontra nu? Någon diagnos? (och det skriver jag inte bara för att, men det är rätt vanligt med bristande hygien för vissa som har NPF). 

Sköter han jobbet, eller är "jobba hos pappsen" bara en ursäkt för att han själv eller pappa inte tror att han kan jobba med ett vanligt jobb? 

Svar på tråden Hej