• 1Carro82

Fråga om begränsat läge TikTok

Hej!
    Jag undrar om någon här kan hjälpa mig med en grej. Min dotter har TikTok och jag har ett föräldrakonto så jag kan kontrollera hennes konto lite grann. Vi har ställt in så att hon har begränsat läge.
    När jag är inne på mitt konto så kan jag längst upp på sidan välja om jag vill titta på "följer" eller "för dig". På dotterns konto däremot så står där bara "Begränsat läge" och hon ser inte de hon följer där, utan bara "för dig". Jag trodde bara att begränsat läge sållade bort olämpliga klipp, men jag tycker ju inte det är fel att hon kan välja "följer" eller "för dig". Har jag gjort något fel med inställningarna eller får man acceptera att det är så det blir om man vill ha begränsat läge?

• Svar på tråden Fråga om begränsat läge TikTok
  • Madde 35

Oh! Är du säker på de inställningar räcker?? Ha koll för de visar typ till 99% från och om kriget m Ryssland och Ukraina just nu. Riktigt obehagligt att se som vuxen. Ha koll! 

• 1Carro82
    Madde 35 skrev 2022-03-03 03:37:48 följande:

Oh! Är du säker på de inställningar räcker?? Ha koll för de visar typ till 99% från och om kriget m Ryssland och Ukraina just nu. Riktigt obehagligt att se som vuxen. Ha koll! 

Tack för ditt svar. Jag tittar en del på TikTok själv och har stött på en hel del om kriget men ingenting som jag känner att min dotter inte hade klarat av att se. Vi talar en hel del om det hemma och hon tittar på nyheter och så.

Någon som vet hur det fungerar med inställningarna? Går det att ha begränsat läge men samtidigt kunna välja mellan att titta på "följer" och "för dig"?
Svar på tråden Fråga om begränsat läge TikTok